忘記過去,從頭再來。
2008年真系發生o左巧多事,
希望這些事情會隨著2009年的開始而離去,
隨之而來,會否是好的開始,
就要靠自己,因為世上是沒有免費午餐的!
祝各位新年快樂∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
WaKeUnGnT
暱稱: 。零。
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嘻嘻,各位~ 我返黎啦~...
又係剪頭髮時訓教,結果...
~零尐記事簿~
後補 (再次與芝妹見面...
首次星期二返第一日
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 16
今日人氣: 3
累積人氣: 1251
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 31 日  星期三   晴天


「新年快樂」牙! 愉快 分類: 未分類

今朝,遲大到><
9點35分先返到去,
睇怕要補鐘lu-v-
收收下fax,有人打黎,
但部電話畫面黑哂,
大佬,唔好咁玩,唔好咁快捱唔住嘛,
一路驚一路聽個電話,「零哥」,
一聲把聲,就知係小芝啦- -
〔喂,今日點慶祝呀∼〕
〔冇呀,可能自己一個過,你地呢〕
〔我地今晚去睇戲倒數牙〕
〔咁打黎做乜牙,想約我也?xd〕
之後背後有把聲「零哥陪我地做電燈膽牙!」
-.-呢把聲,咪kame,
醒起琴日佢話會同牙芝一齊做功課,
〔係啦,咁你得唔得閒牙今晚〕
心諗:〔係就係約左康少ge,但芝+kame/康少2個選擇,
我當然選多人果邊啦xd〕
〔好牙,你地睇幾點牙?〕
〔未知牙,我地做緊功課+返緊工,一陣call你la〕
汗...返工??......
辛苦了8-9個鐘(吾記得)
放工lu∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
就打比芝小姐佢地 
〔我都放工啦,你地2隻野仲未放?-v-〕
〔我地今日中心開party嘛,6點完牙,出去屯市再打比你la∼〕
(...已被管理人刪除...)
去到9點,到達屯中,見到芝/kame同2位陌生人-v-
經過介紹,一位叫boby(唔知有冇串錯字)
一位叫小晞,初初見佢地果時以為佢地係拍拖,
後來先知原來吾係-v-之後kame話,
〔佢係芝條仔牙xd〕我先退後幾步,望真d boby=v=
3個字 冇可能-_-唔係話樣衰,只係芝妹唔會選佢--
kame又話〔講下你就信-v-〕
去到戲院,boby稱好多位,去到買票到,
〔請選位子,有號碼果d可以選〕
我地一約而同咁講〔bobby,好多位?-v-〕
就係咁,冇去睇戲,&then係新墟hea左接近一個鐘,
終於comfirmo左係台竹打邊爐--(汗......)
發覺bobby好鐘意突出自己,成日做d事去引人注意,
我,芝同kame都頂佢唔順xd
經過15分鐘路程,3個路痴+2個路人搵到台竹了,
係門口,等d資料,個女侍應就用筆指住張點菜紙話
〔刪左果d冇〕鬼叫我地咁夜先黎咩-3-
就係門口等,等呀等,我地輪流有電話響,
聽到d女侍應係背後話[佢地係咪黎食野架?]
無言~_~終於有圍人走la,女侍應就示意我地入去,
一座低,女侍應又講[11點冇得點野架啦,快d點~]
我地就傻傻下拎起筆,係咁寫,叫得最大聲「牛肉」係bobby,
但之後就話〔我唔食得牛肉-.- 唉..死就死la〕
食食下,bobby拎部手機比我睇,咦,呢個咪kame,
原來佢地星期一都黎過呢度,(咁點解仲要叫我帶路,,汗...)
全場點左30-40份牛肉- -其他都各10,
好彩係任食- -每人叫一杯野飲($10)
都係每位60,抵嗎-v-
差不多到12點la~我提議倒數,但佢地話唔好,
同人地唔同時間會變左[5,4,3,2,1][5,4,3,2,1](明唔明呢xd)
一路諗ge同時,小晞突然講句[已經過左12點la-v-]
so,我地6條友都冇倒數=] ,食得7788,bobby又話
[食唔哂要計返錢] [咁靠你啦bobby兄]
我地每人都夾左2碗烏冬幫佢-,-
佢自己就要食好多好多牛肉..汗
終於,可以算係食哂,咁就走la,唔好阻住人地收工,kaa
出到去,南北兩極,凍死,我地每個人講野都變得口疾疾,
超爆笑-.-最後,決定分道揚標,閃水xdd
自己行左1個鐘頭街仔,就搭k51返去lu(好彩仲有車,lucky!)