忘記過去,從頭再來。
2008年真系發生o左巧多事,
希望這些事情會隨著2009年的開始而離去,
隨之而來,會否是好的開始,
就要靠自己,因為世上是沒有免費午餐的!
祝各位新年快樂∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
WaKeUnGnT
暱稱: 。零。
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嘻嘻,各位~ 我返黎啦~...
又係剪頭髮時訓教,結果...
~零尐記事簿~
後補 (再次與芝妹見面...
首次星期二返第一日
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 16
今日人氣: 0
累積人氣: 1245
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 6 日  星期一   晴天


休息 分類: 未分類

嘩,難得1次星期一係可以休息的@@
各位復活節快樂哦, 飛妹妹就慘了,
佢8號先開始放啊T_T
清同超人妹妹仲有唔夠20日就會考,要比心機牙你地!!
天天被人爆哂d ac好鬼慘呀>.<
所以我玩天龍唔用外掛的T_T
唯有等師傅哄返天天,
以下對話
零回憶:師傅~
Dizon:回憶><
零回憶:天天好慘呀
Dizon:係呀,佢被我爆左ac..好慘
零回憶:嗯,慘慘,入面有幾錢啊
Dizon:未計呀,一陣計下先,最多分返1成比你地!
零回憶:徒弟係咪可以分多d架?
xxxx:你地兩師徒-_-
冇計啦,要哄返天天,
不過天天原來好勁,人工係我的7-8倍T_T
所以損失都ok啦,
8個帳號13個角色全部爆哂,痴線架!!!
今日主要都係做1樣野030
就係學天龍生活技能-3-釣魚
一聽我咁講就知我係新仔啦-v-
玩左2個月>.< 算係咁啦~~
原來唔返工真係好悶的,,又冇得返學,
不過有咁多天龍朋友同師姐,仲有是小姐陪我,
令我冇咁孤單,嘻~  E.N.D
廣告時間:
零少公開招女友, 歡迎世界各地女士們應招, 中五以上優先考慮 樣子唔係問題  但要有以下條件,,,:條件1 唔可以short過我 條件2 唔介意我樣衰 條件3 要識玩勁舞團,勁過我又優先考慮 自認符合以上要求又唔mind我樣衰就走黎我度應招/留言啦~