嘩,難得1次星期一係可以休息的@@
各位復活節快樂哦, 飛妹妹就慘了,
佢8號先開始放啊T_T
清同超人妹妹仲有唔夠20日就會考,要比心機牙你地!!
天天被人爆哂d ac好鬼慘呀>.<
所以我玩天龍唔用外掛的T_T
唯有等師傅哄返天天,
以下對話
零回憶:師傅~
Dizon:回憶><
零回憶:天天好慘呀
Dizon:係呀,佢被我爆左ac..好慘
零回憶:嗯,慘慘,入面有幾錢啊
Dizon:未計呀,一陣計下先,最多分返1成比你地!
零回憶:徒弟係咪可以分多d架?
xxxx:你地兩師徒-_-
冇計啦,要哄返天天,
不過天天原來好勁,人工係我的7-8倍T_T
所以損失都ok啦,
8個帳號13個角色全部爆哂,痴線架!!!
今日主要都係做1樣野030
就係學天龍生活技能-3-釣魚
一聽我咁講就知我係新仔啦-v-
玩左2個月>.< 算係咁啦~~
原來唔返工真係好悶的,,又冇得返學,
不過有咁多天龍朋友同師姐,仲有是小姐陪我,
令我冇咁孤單,嘻~ E.N.D
廣告時間:
零少公開招女友, 歡迎世界各地女士們應招, 中五以上優先考慮 樣子唔係問題 但要有以下條件,,,:條件1 唔可以short過我 條件2 唔介意我樣衰 條件3 要識玩勁舞團,勁過我又優先考慮 自認符合以上要求又唔mind我樣衰就走黎我度應招/留言啦~
|