人地話 希望要一個幸福的家庭,,
但對我,,我只需要一個安安靜靜,
吾好日嘈夜嘈的家就足夠了.......
剛才,媽媽只是熄錯網頁,
呀爸返到屋企,2個人就互相問候對方,
救命呀,我唔要你地哎交,好好相處吾好咩?
日日為左果小小事而嘈,好煩呀,,
呀爸仲同呀媽講[ 我而家爆血管,你吾好再激我啦]
但呀媽系吾識就吾識架啦,,明知呀媽系電腦白痴,
重叫呀媽學呢樣學果樣,當呀媽系呀4咩,
呀媽連電腦基本操作都未識哂,,
=baby未學行先學走咁ge道理咋ma,
我的朋友呀,你地黎評評理,
熄左網頁ja,好似殺左佢老母(原諒我爆粗/.\)
咩事呀而家,果小小事就嘈亂巴閉,無言啦~_~
|