忘記過去,從頭再來。
2008年真系發生o左巧多事,
希望這些事情會隨著2009年的開始而離去,
隨之而來,會否是好的開始,
就要靠自己,因為世上是沒有免費午餐的!
祝各位新年快樂∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
WaKeUnGnT
暱稱: 。零。
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嘻嘻,各位~ 我返黎啦~...
又係剪頭髮時訓教,結果...
~零尐記事簿~
後補 (再次與芝妹見面...
首次星期二返第一日
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 16
今日人氣: 0
累積人氣: 1242
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 18 日  星期日   晴天


小插曲:我只想要一個安安靜靜的家,可不? 分類: 未分類

人地話  希望要一個幸福的家庭,,
但對我,,我只需要一個安安靜靜,
吾好日嘈夜嘈的家就足夠了.......
剛才,媽媽只是熄錯網頁,
呀爸返到屋企,2個人就互相問候對方,
救命呀,我唔要你地哎交,好好相處吾好咩?
日日為左果小小事而嘈,好煩呀,,
呀爸仲同呀媽講[ 我而家爆血管,你吾好再激我啦]
但呀媽系吾識就吾識架啦,,明知呀媽系電腦白痴,
重叫呀媽學呢樣學果樣,當呀媽系呀4咩,
呀媽連電腦基本操作都未識哂,,
=baby未學行先學走咁ge道理咋ma,
我的朋友呀,你地黎評評理,
熄左網頁ja,好似殺左佢老母(原諒我爆粗/.\)
咩事呀而家,果小小事就嘈亂巴閉,無言啦~_~