臭 洋 `㎡ 
請大家珍惜眼前人!我這個名改得沒有錯!哈哈首歌好聽嘛?
Walteryeung
暱稱: 臭 洋 `㎡ 
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-08-29
2007-08-28
2007-08-27
2007-08-26
2007-08-25
文章分類
全部 (281)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
靜文
KaI輝
小詠.''
可瑩
死肥超
佩華姐*
香香
班主任 - Miss梁
張郎
達達
榕榕
鄭超
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 17 日  星期二   晴天


夜晚..... 分類: 未分類

今日一朝7點5出門 去到俊宏軒 見到劉邦岩岩黎 之後又係到傾計 車黎啦 翔先岩岩出黎 

係車度係到溫英文 今日又有默書 返到學校 我劉邦同文禮係到傾計 得幾個人係到 好靜啦.....

之後我同劉邦去借書 未借 已經打鍾啦 之後是但借左本 去早會啦 都係得幾個宣佈 返課室

睇書啦 開頭睇 冇乜野睇 睇睇下話一個人人間蒸發wo 咁我就好有興趣睇啦 睇左少少  打鍾啦

上音樂堂 慕容老師返左黎啦 我地係課室 做d工作紙 有dd識姐 打鍾啦 上中文堂啦 謄文啦 之後又要做日記200字

上息啦 都冇乜野啦小息 上2堂英文啦 第一堂 默書啦 好彩得幾個唔識姐 第2堂就用黎溘書啦 星期四小測

5分鍾小息 都係休息下姐 上2堂通識啦 睇野 睇野個陣好靜 之後停左叫我地討論d野 又有d嘈啦

但係上完2堂 有6分wo 第一次啦 食飯 呀妹食c餐 又要同我換啦 我咁又唔想換wo 咪比佢拎我個餐d(送)個d

咁是但啦 小息 陪左劉邦去買野 之後走左 返到課室 坐左陣 見到劉邦返黎啦 

佢地又食杯麵 唉........... 呀妹又要劉邦幫佢買啦 買完 自己又唔記左 多數都係圖書館個d啦

之後就打鍾 佢返黎啦 之後呀枝問我有冇野食個d 我話 叫我呀妹比d你囉 之後比左啦.....................

打鍾 上數學啦 小測  我有d唔係好識 但係唔知岩唔岩啦囉 咁小完測 sir比左一陣既休息時間我地 打鍾啦

上2堂視藝 上左去 又要畫個d(幾何圖形) 畫左好耐d都唔知自己畫緊d咩 

咁上完啦 班主任堂啦 翔又欠功課 唉.....走啦 我同銘去左音樂室 叫人幫我地講我地要搭校車啦

咁我地走啦 上到校車 都幾悶下既 間中有同嫻傾2句 到左天逸啦落車 之後嫻冇啦啦笑啦 佢話有人掉左件衫上去

咁嫻話幫人拎返啦 我話你唔幫人 咁去到啦 嫻拎唔到 咁我拎啦 個人話唔該哥哥 咁嫻話 我都有幫佢拎ga wo

個人又話唔該姐姐 個個笑死我!!呵呵 返到屋企 冇野做 訓著左 6點幾起身 soso打黎叫我出去啦

同呀媽講啦 出去啦 去到啦 買左個蛋糕仔 真係蛋糕仔ga 之後去左輝煌屋企 佢唔係到既 同佢家姐一齊食啦我地

食完 我地成班係到傾計啦 之後比個死人呀武一下打中左我隻門牙 好彩冇野姐 

之後又去左頌富商場出面個公園傾計 嫻做左d搞笑野 超好笑 之後9點半到啦 個個都要返屋企

我地陪左soso陪屋企啦 之後我地陪呀武返屋企 之後得返我同嫻返屋企 又要傾下計咁啦

到左佢樓下走 講左句88走啦 返到屋企 好熱呀.............!!!!!