臭 洋 `㎡ 
請大家珍惜眼前人!我這個名改得沒有錯!哈哈首歌好聽嘛?
Walteryeung
暱稱: 臭 洋 `㎡ 
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-08-29
2007-08-28
2007-08-27
2007-08-26
2007-08-25
文章分類
全部 (281)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
靜文
KaI輝
小詠.''
可瑩
死肥超
佩華姐*
香香
班主任 - Miss梁
張郎
達達
榕榕
鄭超
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 16 日  星期一   晴天


聯課.... 分類: 未分類

今日一朝7點5出門 去到俊宏軒 又同劉邦傾下計 車黎左 翔仲未黎 咁唔理佢啦

返到學校 陳sir叫我收視藝d動物圖 搵完啦 得幾個交 其他多數都係話sd左比呀sir 都唔知係咪--

去早會 好快咁講晒啦   返課室 晨讀 星期一又要做張工作紙 做完 之後上中文2堂中文

一堂用黎默書 一堂用黎 對小測張野 就打左鍾wo 班又嘈啦 老師又未走.....

咁小息啦  我呀妹叫左劉邦幫佢買野 我同文禮就陪劉邦去買野啦 去到又見到銘係到買野

咁佢地幾年就係到插隊啦-- 買完野啦 返去啦 又係課室無聊 打左上堂鍾啦 上科學 好嘈 

嘈到聽到唔老師講咩.. 打鍾啦 上數學堂 調位呀 正 sir話1a坐返自己位 幾好 

上完啦 5分鍾小息 係課室坐 單數上基商 雙數上膳食 我地上左基商工場 要搵野 搵辦公室d野

咁就打鍾啦 食飯 翔拎晒野自己食 我就拎左劉邦同我d餐 我同銘就係到等劉邦佢地返黎一齊食 佢地返黎先記得唔記得幫文禮拎添

咁我地食飯啦 翔自己食完又唔自己去買野飲 叫劉邦買 劉邦好好人咁就幫佢買啦

打鍾啦小息啦 陪左劉邦 文禮銘佢地去圖書館搵動物圖 之後搵完啦 影印完啦 我同文禮搵唔到劉邦去左邊

咁我地諗佢應該幫住翔買野 我地去左小食部 唔記既 走啦 係2e班門口見到 咁我地一齊行啦

打鍾 上英文堂 講返聽日默書個d野 聯課啦 悶死啦 我地去左集隊先 點完名 拎枱

之後比晒d f.2打晒 冇得打 我地幾個f.1仔係到坐 等左好耐 終於打鍾啦 等左我咁耐

班主任堂啦 之後個個執野啦 鄭家俊就唔知點解係書包搵到呀樂個銀包wo 呀樂話入面d錢冇晒

之後又要搵書包 好彩校車個d搵先 唔係又冇校車搭 咁我同鄭家俊搵完啦 走人

上到校車 18分啦 之後見到銘跑出黎 上到車 岩岩好20分開車啦 返到屋企 係到做功課