今日一朝都係咁上下啦 返到學校 又係悶啦 今次冇欠啦
去早會 講左好多野 返到課室 睇書 又睇個本 上堂啦 借返本書比陳紀銘啦
上2堂英文 講返現在式 我地就係到抄筆記啦 miss寫左好多野 我都寫左1頁啦
呀枝就成堂係到訓 比miss罰 好慘.. 小息 係課室無聊.. 上2堂中文啦
呀枝又係到訓啦 但係仲有好多人都係到訓 2堂都係講木蘭辭 嘩 下次默書要背晒全部 好長呀!!
5分鍾小息 休息啦.. 上輔導啦 要我地寫今日星期四既時間表 上完啦 上數學
都係講立體啦 上完 食飯 我地成班圍住呀sir食飯 食完啦 係課室無聊啦都係
小完息 上2堂科學 呢2堂 都幾嘈 可能係傳野掛 之後呀李sir比左4分呀! 又要留堂
之後上膳食 講筆記 班主任堂啦 慘啦.. 講晒野 我今次唔使留堂 但係成班要留呀
成班坐左係到4個字 放啦 跑左去校車 就去到 鄭家俊話 唔使跑啦 校車走左啦
唉..又要自己出錢 我地 我陳紀銘 劉邦 賀腸 鄭家俊 鄭之傑 一齊搭巴士返屋企 嫻soso同木碧去搭徑鐵wo
我地幾個坐埋一邊 吹下水 等部車等左幾耐 有部264m既 但係去青衣既 再等多陣 264m黎啦 呢部真係
我上到去 拎本書出黎睇 賀腸佢好唔知醜囉 係部車到 仲要咁多人係到爆粗wo 叫佢唔好爆 仲爆
咁我自己睇書 唔理佢地 到左慧景 我同陳紀銘呢個站落 我行右邊 佢行左邊 返到屋企 食野
做功課 做完 打陣機
|