臭 洋 `㎡ 
請大家珍惜眼前人!我這個名改得沒有錯!哈哈首歌好聽嘛?
Walteryeung
暱稱: 臭 洋 `㎡ 
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-08-29
2007-08-28
2007-08-27
2007-08-26
2007-08-25
文章分類
全部 (281)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
靜文
KaI輝
小詠.''
可瑩
死肥超
佩華姐*
香香
班主任 - Miss梁
張郎
達達
榕榕
鄭超
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 25 日  星期一   晴天


2006-09-25 分類: 未分類

今日一朝7點2先起身 之後7點半就出門啦 返到俊宏軒見到劉邦如賀腸行緊過黎 傾左陣 部車黎啦

返到學校 都冇乜野啦 早會 講便服日d野 話要20蚊以上先著得便服--

完啦 上2堂中文 第1堂講能力個本野 第2堂 說話練習 我第1行 第5組 好快咁上完

小息 有d唔係幾開心 有人知我地星期6玩咩wo 都唔知邊個咁衰 之後就上科學 都冇乜野打啦

上數學 都係教立體個d野 5分鍾小息 又係到悶啦 單數上基商 雙數上膳食

上到基商房到 又要整封面 整完 miss教我地點過膠 同釘裝 我個福整完啦 食飯

食完 小息 miss叫左我同陳可瀅出去背野 去左圖書館 個邊背 miss叫我背到有快慢 同有感情d

之後就衝返課室 拎衫去換 我同賀腸去左換 我換完先 之後係到等佢 換完 就慢跑返課室 好彩老師未黎姐

上英文 過得好耐-- 上完聯課啦 今次有乒乓波打啦 我地去拎枱 整網

咩都得啦 d人就係到打波 呀sir就拎返晒d波 唔比佢地打 因為呀sir都未介紹

介紹完 打波啦 我地賀腸都係企埋一邊 之後到我地練 好彩就練完 我地又企埋一邊 全部都中2 得4/5個中1

之後見到d校隊黎左 幾想同佢講打返場 之後要同呀sir打波 d校隊 打打下 無啦啦叫左我去同呀sir打

打完 輸左 完左聯課啦 返到課室 個半粒鍾都好悶 走得 返到屋企 好悶咁打日記啦- -