今日一朝8點幾起身 之後玩到10點 係到做功課 做做下有d唔識 冇得問人--
到左1點幾 陪潁去食野 佢食完野 我地就去左天悅打波 打打下有人黎猜枱 潁輸左 我猜 都輸
今日唔知咩事 渣板冇乜手感 唉..成日拉唔到同打唔中個波 打得中都唔到枱 唉.
3點幾 黎仁打比潁 之後我地搵佢 點知潁唔見左50蚊 我同潁搵左一陣 唔記 就去左搵黎仁啦
搵完黎仁 係到玩啦 到左4點幾 又去天悅打波 冇枱 猜又唔嬴 潁返屋企 我同仁就行返屋企 就返到個陣
我同仁講 不如去踩單車 順便搵呀盧 我未還碟 之後佢就陪我上去拎單車 之後踩黎踩去 到左4點8 打比呀盧
呀盧係天耀 我地就去輕鐵站個邊個巴士站等佢 就去到 係天瑞停車場下面 佢打黎話係千年等 去到呀恩都係到
呀盧話佢地岩岩練完band(好似冇打錯) 去到呀盧屋企 係到睇電影 同呀嫻 呀妹傾左陣 妹就話做功課 嫻就唔知
6點3走啦 呀盧都要出去 我同仁就踩單車返去啦 返到屋企 呀盧岩岩醒左 我就係到打日記啦-.-
|