臭 洋 `㎡ 
請大家珍惜眼前人!我這個名改得沒有錯!哈哈首歌好聽嘛?
Walteryeung
暱稱: 臭 洋 `㎡ 
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-08-29
2007-08-28
2007-08-27
2007-08-26
2007-08-25
文章分類
全部 (281)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
靜文
KaI輝
小詠.''
可瑩
死肥超
佩華姐*
香香
班主任 - Miss梁
張郎
達達
榕榕
鄭超
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 4 日  星期三   晴天


分類: 未分類

今日一朝7點2起身 7點半出門 去到俊宏軒 見到呀峰 佢個頭超搞野 之後見到賀腸

唔見劉邦 去到天恆 劉邦係到 仲以為佢唔返添... 返到學校 都係咁啦 早會 都唔講啦d野

返到去 先記得中文功課未做 英文冇做一頁 仲以為只係做1頁 數學個張野 明明尋日仲係書包又唔見左 慘呀!!

睇書 我朝早借左本9個人的心事(好似) 睇左少少 比陳紀銘拎左黎睇 之後上2堂數學堂啦

都係立體 2堂上完 我同賀腸去左廁所換褲啦 返到去 都好快打鍾啦 上p.e啦 去左有蓋操場做熱身

d女仔就走晒啦 得返我地1a同1d d男仔 何sir帶左我地去學校出面個個足球場 去到 就要環住個場黎跑 

我停左一陣 跑完 第3個跑完 跑2個圈 之後就要做個好似引體上升啦 3下 我得左啦 劉邦都得 賀腸就未得

我地就係到踢波啦 都冇乜點踢既 只係得一個龍門姐 唔知點踢 未打鍾 仲有時間 何sir叫我地返去換返條長褲

或校服 我返到去換返條褲啦 賀腸同葉文禮好咩 (丘)到條褲勁高 件衫好長 好似冇著咁 好咩呀佢地

上英文堂啦 派返尋日默書本野 我差2分就合格ga啦-_-"''''' 

上完 上基商 都係個d野啦 食飯啦 我地食緊個陣 嫻過左黎偷野 都唔算偷既 比(送)佢 食完仲有幾件

一件比陳可塋偷左 一件我比左劉邦 小息 劉邦又幫人去買野 我係課室扒左係到訓 但訓唔著啦

陳紀銘又睇緊我借比佢個本書 佢好快咁睇到六十幾頁啦 好快打鍾啦 上中文 講背影 同埋尋日書d功課

上完 上時裝單雙 雙數上髮型  我地單數上去先 今次測驗呀 要穿晒面線同底線 楊sir叫我地放左底線個個野先

我開頭練習個陣 最快 點知測個陣 手震 係咁穿唔到落個洞求 晒左我2分鍾 整到我3分幾先完成

第2次 快d啦穿晒啦 楊sir過左黎 點知條線好難拉出黎整到加20秒 我本來1:41得 加20秒

2:01 呀周恩俊超快 54秒得左 100分呀 賀腸今次慢過我啦..

返到課室 講留堂 嘩 我3科都有呀 好無奈.. 之後其他都冇乜野啦 中文要留係到造句

作3句明喻句出黎 我作晒 得啦 走得 走前 陳sir問我英文呢 我話做晒 佢話下次唔好啦

走啦 我跑出去 再跑 好彩部車仲未走姐 跑到去 鄭家俊同我講 岩岩好 部車就開

坐左係到 自己一個坐 返到屋企 做左功課先 之後訓教.. 訓醒左 又訓過-/\-

十點幾呀哥先比時間我打日記 想打個陣 係咁上唔到網wo