今日7點1起身 都係7點半出門口 之後就陪左賀腸去買野 之後冇錢又話慘 我同劉邦都話呢個故事教訓佢 唔好咁大洗
依家又亂用 唉.. 返到學校 又好悶 之後去左圖書館借書 本來搵到本不良少年ga 點知借唔到 慘
就打機 亂搵一本書 搵左本班上來了個小長今 之後返到課室打鍾 拿拿聲出去早會 去到1a得幾個係到
之後d人黎到啦 今次都幾快下 返課室 講個本書 之後就上2堂英文啦 嘩..悶到..
小息 好快過wo 唔知點解覺得 上2堂中文 都幾好 教誇張個d野 5分鍾小息 呢個真係好快過
上輔導 老師好火咁講 上次合唱團寫左名個d 做咩唔黎 我地講校車呀 之後就上完個陣 老師話如果想入合唱團 午膳搵佢
我就同劉邦講 喂一齊去囉 佢話好呀 我後上數學 話遲d要調位 正 唔洗同輝煌坐.. 之後就話聽日有個小測
之後食飯啦 我地去左門口個邊食 之後食完背野比miss聽 今次我覺得衰左 衰過上次
之後小息 我劉邦 陳紀銘 葉文禮一齊去左教員室搵老師 入面d人話佢係2e班 我地就去左啦
去到 我地話我地要入啦 老師話遲d係午膳一齊去試音wo 之後督上2堂科學 都冇咩野做
2堂上完 上膳食 講筆記 又上完 班主任堂 之後就半粒鍾 呢次好靜 好快就上左校車
返到屋企 又係到無聊
|