唉...最難挺既數學小測,終於過咗la!
但係我知道我今次既數學小測一定吾好得去邊!^_^
就係我有温書,都應該會吾合格.
因為今次既數學小測真係大難!
只好下一次温好啲書啦!
加油! Never Give Up