今日係英文默書既日子,雖然睇落佢好easy
但係原來都幾難!不過我都熬過左!YEAH! @_@
惡運來到了,還沒派小測卷,我已經有一種不祥遇感!
不出我所料,我真係吾合格,X分
拎卷時,一睇到個分數,個頭即刻出現左十萬個?
但係聽番阿SIR解釋條數係點樣計之後,
原茱係禁EASY,我要認真啲聽書LA!
吾好再有敢既成績 ∼>_<∼