我好happy 啊!因為我尋日收到福建中學寄嚟屋企既信,
佢叫我係3月27日到佢間學校面試.
只眨了一眼,考試就到了,
我聽老師說,這一次的考試卷都挺難的.
不過順奇自然帕la!
啊!差啲吾記得咗講添,今日Mr.Chan派咗英文默書卷,
嘜啲老師改卷既速度禁怏嫁
Li頭派完小測,第二日又派默書卷
┌希望英文默書吾會令到我再次失望la!┘
不出我所料,今次英文默書係......合格咖!
都有80幾分(加埋符加題)
今晚要努力啲温書!