l ' M WinnIe
☆°﹏一世愛護你↘..
╰◆﹢掛住°令人真痛*對不起.°•﹏.`◆;
WinnIe_1026
暱稱: __傻小敏*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唉..
thx~~
不再搵大家了
唉~~
刻意逃避你.但又遇上你...
文章分類
全部 (261)
題問 (6)
心理 (2)
生日 (10)
吾開心 (5)
幸福 (15)
返工 (23)
返學 (1)
故事 (2)
旅行 (1)
(10)
未分類 (186)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
arby xanga
eva
JOSIE
karman
kwan
MandyStarz
sir xanga
SUNNIE
tody 豬
小倩xanga
丫龍
丫妹 bb=]]
丫妹*2(丹)
丫鼠
自己xanga
恩xanga
班相
嘉慧bb
瑩xanga
豬豬日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 261
留言總數: 113
今日人氣: 0
累積人氣: 3718
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 9 日  星期二   晴天


help >3< 不安 分類: 未分類

我一放工就返屋企備課,,,,備到岩岩,,>3< ,,好攰,,,

              如果日日都糸甘又返工又返學,,,我會死的..>3<  help !!!!!

 

 

 

 爱过一场(国语)

戒指已还给了你
却留下一道淡淡的痕迹
一个人在这城市
蓝色的心情飘着灰色的雨滴
你是我心中惟一
最初到最后忘了告诉你
离开早已千里又万里
为何还翩翩飞着那回忆
我曾经看到彩虹
落在某个幸福的地方
听到寂寞的脚步声
走过伤心的时光
虽然迎向太阳
爱是慢慢融化的翅膀
我们曾经努力的飞翔
hu……
戒指已还给了你
只留下一道淡淡的痕迹
一个人望着天空
蓝色的心情飘着灰色的雨滴
是否你也会想起
相爱到分离我们的感情
我的日子已不再有你
心中还翩翩飞着那回忆
我曾经看到彩虹
落在某个幸福的地方
听到寂寞的脚步声
走过伤心的时光
就算迎向太阳
我们努力拥抱过希望
至少我们爱过一场



2007 年 10 月 8 日  星期一   晴天


2007-10-08 愉快 分類: 未分類

我岩岩放工工..=.=""

            岩岩返到HOME....

        天日返2點P.M... =]=] YO  YO ..=]]

                                                            BE7OF2



2007 年 10 月 7 日  星期日   晴天


2007-10-07 愉快 分類: 未分類

現在的日記,,寫了我所以發生的事,,開心,,吾開心,,每日的心情...

   我對你有感覺了=]]""

 

           *豬頭*  多謝你跟我說 "永遠牽著你手,,不要忘記"  同埋跟我說 " 傻婆 我愛你 "

 

我都跟同你說 我永遠不會忘記的 "    同埋跟你說 " 我都"月"泥"月" 仲意你了"

 

永久保存

 彼此呼應 有什麼也很高興
就算苦都獲全勝
全靠有你的掌聲

已共你一年 記憶亦同樣新鮮
如像蓋著蓋掩 永久保存
從未間斷 在回味每種感覺 加倍念記
嘴裡那份甜味 得你 不捨不棄
我的眼中只有你 今世不靠運氣
只靠在患難亦撐我的你
推翻相戀變淡這個定理
無人像你 不可放棄

已共你一年 記憶亦同樣新鮮
如像蓋著蓋掩 永久保存
從未間斷 在回味每種感覺 加倍念記
嘴裡那份甜味 得你 不捨不棄
我的眼中只有你 今世不靠運氣
只靠在患難亦撐我的你
多麼感激以後能有著你

幸福中跟你跳著舞 漫天星星一起細數
全部最好已經得到 你燃點我的旅途
沒法比 若可捉得緊你 我可以通通放棄

感覺加倍念記 嘴裡那份甜味
不會有著限期 我的眼中只有你
今世不靠運氣 只靠在患難亦撐我的你
推翻相戀變淡這個定理
無人像你 不可放棄



2007 年 10 月 6 日  星期六   晴天


=]]"" 分類: 未分類

期待星期55555555555555555555555555555555555 ..@@

 

  



2007 年 10 月 4 日  星期四   晴天


好好玩丫=]] 愉快 分類: 未分類

今日..返11點,,我8點起左身嚕,,=]]""

 跟住就9點糸 kcrc 等丫瑩,,同佢一齊坐k16 返學@@=]]""

   今日3堂都糸對住電腦.=.="" 悶悶,,上上下堂要分組27號要去做義工=]]""

點知,,我同丫瑩,,一組果埋一個男仔一組..@@!!!

     今日2點幾放學,,但要玩step舞.... 所以成班都去左食飯..=]]"" 3點到個個上曬2樓上堂=]]""

   女仔企前面..男仔企後面.....

           step 好好好好玩嫁,,呵呵=]]"" 我地成班團結左..呵呵=]]

 p,s  我糸吾會幫你嫁..天日..又得你比人..串,,都吾關我事,,因為你吾直得我幫你,,

                                                                                            夜游杜拜    

你也許聽過 離别你我很傷心
你却不知道 逃出生天有多興奮
我试过独个凌晨 看过了异国边界
怎么不算狠
我已经知道 离别你动魄惊心
却更加向往 流浪中东那种吸引
我試過伴我同行 叫某個途人称赞
这這女孩极勇敢
* 当我一个夜游杜拜 如何过
风沙中想起你 哀伤多么赤裸
独来独往 如何过 节目不必太多
多少都知道依赖你是我的错 *
我再不可以 陪着你去逛花市
也至少可以 凭自己闯遍这都市
这里有极冷长夜 却也有炎炎中午
我再难让你知
Repeat *
連中東都去過 就當分手要庆贺
还未相识的好对象太多
Repeat * *

 



2007 年 10 月 3 日  星期三   晴天


好幸福丫=]] 分類: 幸福

你好幸福丫,.,,, shan =]]

 

    我都好想要有丫=]] 哈哈 ...!!!

 能搵到一個真正愛自己既人真糸好難丫,,,9個中先得1個,,>,<

 

可能我果個都出現了

 



你好幸福丫=]]"" 分類: 未分類

  shan  你要快dddddd 結婚丫.

  我要做你姊妹丫 =]]]  伴娘糸嘉慧=]]""

   9萬9千9百9+9 都糸我既 ,,,=]]""  呵呵  yoyo ... 你好幸福丫=]]""

 

p.s 我呢幾日明白到幸福不是必然嫁..幸福吾糸個個都會有嫁



2007 年 10 月 2 日  星期二   晴天


嘻=]]"" 分類: 未分類

昨晚我零晨2點先訓...=.="" 今日又要7點起身,,,,真糸眼訓呢..>,< ,,,8點出門...=.=""

  嘩!!@@  kcrc 好多人丫...=.=""冇位企tim,,=.="" ..mtr 又糸甘...

9點到尖咀...呵呵=]]""   丫car 果dddddddddd   糸到等me,,,跟住一齊返學..=]]

   一齊食lunch ..=]]""

 

                         我再次搵到我既方向了..就糸要畢到業...我要拎到果張Diploma ..=]]""

  我決定吾等喇......放棄了..不在期待你了



2007 年 10 月 1 日  星期一   晴天


嘻=]]"" 滿足 分類: 未分類

今日,,我返5點,,但6點先返工=]]""

           10到p.m 長毛佢返左泥公司..@@ 公司DDDDDDDDDD 車手問佢返泥做咩.... 佢話"等WINNIE 放工"..=.="  我呆左,,=,="" 吾知比咩反應好..=.="""""

      跟住同長毛,,,丫偉果DDDDDDDDDDDD 糸到吹水,,=,=""  長毛叫我去食野..我話你請我就去,,哈哈=]]""

     跟住又比話我同長毛去拍拖=.=""" 話我地穿情女3333333333 =.=""     死長毛成日"哈"我=.="" 死人頭 ....

  丫to 又同長毛講 ,,糸吾糸咩我丫,,,佢當我聽吾到...死婆...=.=""

                   天日返學,,@@ ..=]]""呵呵...

 

             每日期待返學



2007-10-01 分類: 未分類

吾知點解我覺得自己都吾多了解自己,,,

  真好笑 ="= !!連自己都吾多了解自己,,,,=.="" !!

  例如"我為左dddd 咩返工"" 我為左dd 咩返學"" 我為左dd 咩要生存""我為左dd 咩仲要等你""我為左dd 咩要留糸屋企""

                唉~!!真好笑,,,我自己都吾知,,,

                                                                                                                                         今天的心情不多太好>.<

                                                                                                                                    p.s      希望能了解自己多ddd

                                                                                                   p.s 我糸吾糸要等下去呢??? 我要認真考慮考慮下呢??