l ' M WinnIe
☆°﹏一世愛護你↘..
╰◆﹢掛住°令人真痛*對不起.°•﹏.`◆;
WinnIe_1026
暱稱: __傻小敏*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唉..
thx~~
不再搵大家了
唉~~
刻意逃避你.但又遇上你...
文章分類
全部 (261)
題問 (6)
心理 (2)
生日 (10)
吾開心 (5)
幸福 (15)
返工 (23)
返學 (1)
故事 (2)
旅行 (1)
(10)
未分類 (186)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
arby xanga
eva
JOSIE
karman
kwan
MandyStarz
sir xanga
SUNNIE
tody 豬
小倩xanga
丫龍
丫妹 bb=]]
丫妹*2(丹)
丫鼠
自己xanga
恩xanga
班相
嘉慧bb
瑩xanga
豬豬日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 261
留言總數: 113
今日人氣: 2
累積人氣: 3728
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 3 日  星期六   晴天


2007-11-03 分類: 未分類
歌曲:123木头人
歌手:群星 专辑:bmg全家福


 

你的眼睛从来不看我
你的心里从来不想我
我以对你付出了所有
可是你却是一个木头
123木头人回头看看我的心跳动
123木头人你的眼睛张在头顶怎么看见我的热情
123木头人为何孤枕难眠总是我
123木头人明明刚才亲亲我我现在拍拍屁股就走
爱情其实没什么道理
看对了眼身体自然有反映
我是对你全心又全意
你却一直忽远又忽近
123我的木头人
我一回头你就不要动
123木头人
我要一步一步靠近
慢慢融化你的无情
123木头人怎么狠心你就这样走
123木头人我的真情到你手里被你丢到垃圾筒里
one tow stree 木头人
天造地和难道是传说
歌曲:123木头人
歌手:黑涩会美眉 专辑:粉红高压电


 

 
感谢古色谷香提供歌词
猜不透是哪里出了错
恋爱的进度有些落后
据线报说你也喜欢我
怎么会还不动于衷
气象报告天气很不错
太阳晒的我脸夹红红
我也很想跟你做朋友
瞅你傻傻还不懂
脚步太快你走在前头
我在你背后开不了口
多希望你在下个路口
就会牵起我的手
默数123木头人
在不行动就要被扣分
在不表白天就要黑了
我一直在等着
恋爱轰轰烈烈的发生
我真的很想问
你是害羞还是太迟钝
默数123木头人
给我ㄧ秒心动的眼神
我很天真觉得勇敢的心花最动人

我期待着因为有你让爱情能完整
因为有你让爱情能完整
因为有你让爱情能完整


2007 年 11 月 2 日  星期五   晴天


好凍">v< 分類: 未分類

好凍>v<"

就到丫妹生日了=]]



2007 年 10 月 31 日  星期三   晴天


嘻嘻=] 分類: 未分類

呢排我都糸返學學...冇返到工工工工..@@

  不過只糸返學都糸支力..=.="" 所以都吾打日記,,,嘻嘻,,!!懶得就懶..懶開就有條路..=]]""哈哈~!!

        今日,,有個傻仔sd sms 比我..佢話"hi 低b" =.="" 我本身吾識佢既..點知,,佢比左句歌詞我睇..我就知佢糸邊個=.=""佢就糸丫豪,,正一糸傻仔..=.=""同佢一齊果陣都糸甘傻..=.=分左手都變到=.="""

                星期6666666666666666 返工..ya=]]

 

      

 

歌名:苦行僧 Day Mix
歌手:洪卓立

作曲:伍仲衡
填詞:郭爾多
編曲:Ted Lo
監製:舒文

相戀於熊本 古老記憶的藍本
誰先失戀 也是能生活
沒法珍惜你 隨處愛護
今出走置之不顧 誰都講我是如此的可惡

如何下決心 被你憎
彼此分開遠或近 情感再不可發生
不配做你的戀人 不如被你憎
情願你憎恨 而戀上別人
月台前熱吻 不需沉淪傷心
只需記得愛情多麼吸引

分手於目黑 身處太空般迷失
列車一開 掛念成災難
就算當初你 流過眼淚
一天黑眼圈消退 回想起往日根本不登對

如何下決心 被你憎
彼此分開遠或近 情感再不可發生
不配做你的戀人 不如被你憎
情願你憎恨 而戀上別人
月台前熱吻 不需沉淪傷心
只需記得愛情使你多興奮

如何被你憎 下半生
纏綿回憶帶在身 提早一點死了心
捨棄掉化灰感情 在沿途小鎮
流浪裡修行 迷戀過路人
別離還是擁吻 不需旁人悲憫
只需記得我們彼此吸引



2007 年 10 月 28 日  星期日   晴天


嘻嘻=] 愉快 分類: 未分類

今日  bbbbbbbbbbbbbbbbb qq 好開心丫..=]]

  今日識到鴨姐=]]"" 嘻嘻..

 

   好多謝甘多位好朋友..=]]  我愛死你地丫>3<""

 

 18碎的生日果然不同的..=]]

依!!又到丫妹的生日了=]]""



2007 年 10 月 26 日  星期五   晴天


好開心 =]]"" 愉快 分類: 生日

好好好好多多謝你地,,,糸昨晚岩岩到左12點果陣...sd sms比我同我講生日快樂丫...=]]"" 細佬買左個cake比我食..@@!!! 謝謝你地 好朋友=]]""丫媽就比左500 $$ 比我用..嘻=]]]""

今日一起身老鼠佢sd左個sms比我同我講"生日快樂"我一收到呢個sms好開心丫=]]""返學 ..有人同我講生日快樂丫..=]]"" 嘻嘻 =]]""" very happy !!

嫻佢糸msn到送左個kiss 比我...=]]嘻

今日放學同陣丫妹(倩)做dddd 小食比我食哈哈 ,,,thx 妹=]]""

 跟住就返工,,,alex佢知道我生日就錫左我一啖..嘻嘻 =]]"" 丫健佢就早放左我走,,,嘻=]] "" 美麗佢就sd 左個sms 比我講"生日快樂"多謝你 =]]

  丫妹(丹)送左我仲意既米奇老鼠野比我=]]嘻...多謝你..=]]""

哥哥佢都有同我講生日快樂丫..=]]嘻=]]  ,,karman sd sms比我話”希望你一年得意過一年”嘻嘻=]] thx you ,,豬豬敏=]]我愛死你嚕...

     我班好朋友,...星期日為我攪左個bbq 嘻=]]"" 就turn 門 bbq =]]""  多謝你地丫=]]"" 好朋友 ,,=]]

 

p.s 今年生日好開心    我有你地呢班朋友仔,,好開心..你地永遠都糸我既好朋友,,同死黨,,我呢世愛死你地...嘻=]]""

 

 TO:死黨+好朋友+丫妹

         FOREVER  FRIENDS

                                          FROM: WINNIE (傻婆)



2007-10-26 愉快 分類: 生日

  e 家糸本大小姐 18 碎生日

 

  好開心丫 有好多人sd sms 比我講生日快樂 ... 排名不分

       karman,,倩 ...丫shan..丹..嫻..哥哥..wing,,, janet ...co兒.. tody !!

 

  多謝你地丫..=] 好朋友們



2007 年 10 月 25 日  星期四   晴天


嘻嘻 愉快 分類: 生日

仲有吾到一個鐘我就生日嚕..@@

 今年的生真糸好吾同丫

 

    生日快樂,,傻婆 =]]""



愉快 分類: 生日

雖然日日返工,,好攰..

 

  但一諗到就生日就好開心



2007 年 10 月 24 日  星期三   晴天


12號 outdoor camp  愉快 分類: 未分類

同班男子組

DBM3 



攰-,- 不安 分類: 返工

e 家糸  零晨 2點40分 ..=.=""

  好攰,,今日..又返工又返學=.="" 算喇,,冇扮法喇 -,-"" 鬼叫新女 控監咩,,唉唉唉!!!!

 

                     好攰..=.=""

p.s 好期待28號丫,,正正..可以玩天光..=]]""  太耐冇玩了..=]]""