好好好好多多謝你地,,,糸昨晚岩岩到左12點果陣...sd sms比我同我講生日快樂丫...=]]"" 細佬買左個cake比我食..@@!!! 謝謝你地 好朋友=]]""丫媽就比左500 $$ 比我用..嘻=]]]""
今日一起身老鼠佢sd左個sms比我同我講"生日快樂"我一收到呢個sms好開心丫=]]""返學 ..有人同我講生日快樂丫..=]]"" 嘻嘻 =]]""" very happy !!
嫻佢糸msn到送左個kiss 比我...=]]嘻
今日放學同陣丫妹(倩)做dddd 小食比我食哈哈 ,,,thx 妹=]]""
跟住就返工,,,alex佢知道我生日就錫左我一啖..嘻嘻 =]]"" 丫健佢就早放左我走,,,嘻=]] "" 美麗佢就sd 左個sms 比我講"生日快樂"多謝你 =]]
丫妹(丹)佢送左我仲意既米奇老鼠野比我=]]嘻...多謝你..=]]""
哥哥佢都有同我講生日快樂丫..=]]嘻=]] ,,karman sd sms比我話”希望你一年得意過一年”嘻嘻=]] thx you ,,豬豬敏=]]我愛死你嚕...
我班好朋友,...星期日為我攪左個bbq 嘻=]]"" 就turn 門 bbq =]]"" 多謝你地丫=]]"" 好朋友 ,,=]]
p.s 今年生日好開心 我有你地呢班朋友仔,,好開心..你地永遠都糸我既好朋友,,同死黨,,我呢世愛死你地...嘻=]]""
TO:死黨+好朋友+丫妹
FOREVER FRIENDS
FROM: WINNIE (傻婆) |