l ' M WinnIe
☆°﹏一世愛護你↘..
╰◆﹢掛住°令人真痛*對不起.°•﹏.`◆;
WinnIe_1026
暱稱: __傻小敏*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唉..
thx~~
不再搵大家了
唉~~
刻意逃避你.但又遇上你...
文章分類
全部 (261)
題問 (6)
心理 (2)
生日 (10)
吾開心 (5)
幸福 (15)
返工 (23)
返學 (1)
故事 (2)
旅行 (1)
(10)
未分類 (186)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
arby xanga
eva
JOSIE
karman
kwan
MandyStarz
sir xanga
SUNNIE
tody 豬
小倩xanga
丫龍
丫妹 bb=]]
丫妹*2(丹)
丫鼠
自己xanga
恩xanga
班相
嘉慧bb
瑩xanga
豬豬日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 261
留言總數: 113
今日人氣: 3
累積人氣: 3729
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 22 日  星期六   晴天


@@~!! 愉快 分類: 未分類

放工工了,,,其實我7點幾就放左...但糸糸公司到陪人地坐...坐到9點先返屋企..=.=""

 

  天日我返10點,,哈哈=]]"""""   

吾知點解,,隻手冇喇喇黑左..=.="" 好痛=.="" 豬頭,,吾知你有冇睇我打既日記呢?

 

           快dddddddddddddddddd 返學學喇 =]]"" 雖然冇人等我放學...=.=""不過我信好快就會有嫁喇,,呵呵=]]""

   



2007 年 9 月 21 日  星期五   晴天


返學+返工= 就死 感動 分類: 未分類

今日返學..返10點,,,所9點到就要出門口!! 丫賢糸尖咀等我..=]]"" 點知跟住又見到有多同班同學仔..=]]哈哈=]]=]]""

跟住就一齊返學,,=]]"" 點知糸學校樓下,,見到女同學....哄住又同佢地行...=]] 我地待齊人之後就一齊升降機上6樓=]]""

第一堂糸wat... 糸電腦室坐,,糸到學打字=.=""" 第2灶就糸ieo =]]""" 原來我地班得10個讀呢d嫁=.=""我地班得3女,,7個仔讀=.="""

放學返屋企...訓教教豬=]]""訓到5點得,,有人打比我...叫我出泥玩...6點就返工=.=""

好攰丫..又返工又返學...唉唉唉~!!



2007 年 9 月 20 日  星期四   晴天


2007-09-20 分類:

張敬軒

 

北方風雪下 綠林白 樹搖動
寫詩的少年 期望紅 無奈窮
身邊的女孩 拿麥皮 來做?
素餐也感動

他喜歡競逐 大時代 荳芽夢
他丟低女孩 前路濛 長路凍

那天風雪中紅起眼睛的歡送

衣香鬢影 十里歌聲
一開眼界 陶醉華麗豐盛
口袋太淺 要棲息旅館都不? 只有去露宿觀星
連伴侶編織布衫都要典賣 深信終於有天令文字有聲

水仙開過後 用文字 做場夢
他幾經困難 城內人 才動容
詩中的女孩 曾為誰 捱病痛
得到歌頌

他穿街過巷 大人物 受傳頌
輕輕一句身價有千斤重
無奈句句伏線筆觸都有隱隱痛

憑伴侶編織布衫一再感動 想到當初與她沒綿衲過冬

北方的八月 木棉樹 沒搖動
歸家的少年 人越紅 情越濃
刻苦的女孩 垂下頭 從病痛
漂進黑洞

青春的故事 是殘酷 是沉重
天真想法不免有些激進
游盪到八月裡呼吸竟會這麼凍

浮華在大氣內相送

 



嘻=]]] 分類: 未分類

我e 慢慢  .]]]慣了這生活了 =]]]"""

 

                   十卜你



2007 年 9 月 18 日  星期二   晴天


第2日返學=]] 愉快 分類: 未分類

我都糸同丫賢返學...嘻嘻...我地班9點15分上課放4:15... karman就返2點,,放4點,,,吾公平..>,<

  今日同ddddddddddddddddd男仔比較開始熟喇=]]]]]



2007 年 9 月 17 日  星期一   晴天


開學日 愉快 分類: 未分類

今日我同karman 糸kcr 等

 

      跟住就坐到 美孚..=]]去到美孚丫賢糸美孚等我=]]  ...我本身以為同karman 同港儀一班嫁..點知原來吾糸,,=.=""

原來我糸同丫賢一班=.=""  所以我地一齊坐..一齊玩...死人karman 話我同丫賢有d 野...=.="" 呆哂=.=""

  我地dbm3 班男有13個女有12個..=.=""



2007 年 9 月 16 日  星期日   晴天


死喇死喇>,< 不安 分類: 未分類

今日,,本身明明糸返10點,,,, 點知丫媽(大經理) 佢叫我返opening ,,,, help...>,<

       今日果新女,,泥返工工=]]"" 親愛丫健佢同果女仔講我同丫ming就糸返早既主力...聽到嘔死..=.=""

天日返學=]



2007 年 9 月 15 日  星期六   晴天


=,="""呆左 分類: 未分類

今日6點半,,返到公司門口,,點知冇門入..=.=""  跟住,,我,,c 敏 ,,長毛,,嫦姐..聰,,坐左糸到..待左成個

鐘先有人返=.=""一返去就,,,屈到4點p.m ,,help..想死..>,<

 

返到屋企,,吾想食飯飯,,因為病左丫,,,,,糸甘嘔..=.=""



2007 年 9 月 14 日  星期五   晴天


愉快 分類: 未分類

我想玩天光丫...=]],,糸2,,3 個月前..我糸日日玩天光.....

   跟住返屋低訓,,,訓到返工...嘻嘻..=]]

 

 

          好掛住呢種生活丫=]



2007 年 9 月 13 日  星期四   晴天


攰=]] 愉快 分類: 未分類

正正正正正~!!!

 

 返埋今日天日放假..................=]] yoyoyoyo