| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 3 日 星期二  |
| 吾要丫..>< |
分類: 未分類 |
我訓到9點幾,,,,公司打泥,,,要我返工,,@@唉~!!
今日我返工見到健健丫,,嘻 =]..健健見到我勁開心..嘻~!!佢話見到我..等於見到金..@@嘻~!!! 今日..我SALE出左50隻新出既雞雞,,哈哈~!勁人,,@@
下午6點到我就同健健佢去左後倉清倉,,,
跟住就放工~!!點知,,,班仔要我幫佢地做飯位...魚魚~!!做到7點到,,詩敏(豬豬)佢要我幫佢做沙拉=.="" ..就糸甘做下做下,,做到9點先有得走嚕~!!魚魚魚~!!
|
2007 年 7 月 2 日 星期一  |
嘻嘻,,@@嘩嘩~!!  |
分類: 未分類 |
今日6點幾比榮榮打泥叫醒左我tim,,@@,,起身既時候6點幾,,@@死!!遲到!!甘次大獲~!! ,,跟住7點到出門口,,,,去到kcr坐車出南昌,,,轉車出香港,,,去到銅鑼灣,,,再轉的士,,,,
嘩嘩,,@@勁多人排隊~!!@@ ..但就冇咩人買野食,,所以成日都糸得閒..嘻嘻~!!開心死我喇,,,呵呵~!!!
跟住同果到d 男仔去左時代食野,,,哈哈∼!! |
2007 年 6 月 30 日 星期六  |
| 【珍惜所有】 |
分類: 未分類 |
第一次看見這個女孩時,我覺得她的笑容十分燦爛,似乎不曾有任何的事情可以困擾著她,除了羨慕之外,就是欽佩她的心境可以保持得如此美好,後來經由她的一位朋友,我知道了她一些事情。
她和她的男友原是他們班上最美滿的一對班對,男友對她呵護備至,所有的人都看在眼裡,也都預期他們將是班上第一對結婚的佳偶。在畢業的前夕,他們兩人一同去中央圖書館尋找一些資料,就在他們踏出央圖前面的車道時,他們被汽車攔腰撞上,男孩當場死亡,女孩送醫急救。
女孩在醫院中昏迷了一個月,同學、親人都擔心她不再醒來,但是他們更擔心她醒來之後,知道自己心愛的人已死的事情。一個月過後,她奇蹟似的醒了,更奇蹟的是,她似乎不太記得男友慘死的那一段,不見她憂傷哭泣,經由醫生的解說,有部分的車禍病人,可能會喪失部分的記憶。大家感謝著上帝,讓她忘記她最悲傷的一段。
後來她就業、工作都相當順利,而且她比以往都愛笑了。知道她的過往之後,再見她時,我有一種憐惜的情緒,這次因為工作的關係,我們約著喝咖啡,我定定看著她的笑容,跟著她生動的表情流轉。
「妳知道了對不對?」她突然說。
「知道什麼?」
「我的那一場車禍。」
我歉然的不想接話,不想引起這個話題。
「他們以為我不記得了,其實我什麼都記得,當我眼睛睜開的那一幕,我看見我最愛的母親哭得好傷心時,我告訴自己我不再哭了,因為我知道我若悲傷會造成他們更大的悲傷,這是大偉不願意見到的。」
看見她眼眶中打轉的眼淚,還有那就是不願眼淚落下的笑容,我看到了一個女孩的堅強,以及她對愛情的看法。因為愛,而傷害了愛妳的人,是自私的。真正在愛中堅強的人,是了解愛的人。我們不能夠愛得八面玲瓏,但必須要愛得無怨無悔,以及問心無愧。
真愛箴言: 愛需要傻勁,但不能傷害別人,愛需要耐力,但不是一再的騷擾愛人,愛有許多的能力,能使人快樂,亦能使人痛苦。時常補給自己愛的知識,讓愛人與被愛都有福。
愛是人世間最美的一件事,可是也是叫人學習最多的一件事。如果你的身邊有一個值得你付出的人,好好的和她(他)一同走這條愛的路吧!
珍惜也疼惜你所擁有的!
|
@@  |
分類: 未分類 |
我又冇打日記好耐喇~!!!>< !!!
天日又要返早..>< help !!! 死硬∼∼!!唉唉唉!!!!昨晚丫媽(mandy)佢請我地又closing d 人食野,,哈哈~~@@ !!多謝,,,,
發生左好多事...e 排....點解~!!
點解你地又會變成甘樣嫁..>< ...我吾要你地甘樣呀... |
2007 年 6 月 23 日 星期六  |
| 嘻嘻~!!@@ |
分類: 未分類 |
好耐冇打日記嚕~!!嘻嘻~!!!
天日要返工工喇~!!唉唉~!1星期就甘過左嚕>< |
2007 年 6 月 14 日 星期四  |
2007 年 5 月 29 日 星期二  |
| 嘻嘻~!! |
分類: 未分類 |
好耐冇打日記嚕~!!! 因為e排都吾得閒~!!
我岩岩監控完左嚕,,>< !!!~!!!
昨晚,,冇屈到薯@@....12點半就走得,,,不過睇榮榮果d 玩..所以冇走到,,嘻嘻 |
2007 年 5 月 21 日 星期一  |
| 唉~!!!!!!! |
分類: 未分類 |
今日1點幾起左身嚕~!!!出街街~!!!
買333333333333333 ~!!! 買完返屋企著比呀媽睇..~!!! 呀媽睇左之後覺得吾錯~!!但我覺得好怪...~!!=.= |
2007 年 5 月 20 日 星期日  |
| 5月20日=520 |
分類: 未分類 |
原來今日糸,,520日..哈哈~!!
520,,我愛你 =]
吾知你睇吾睇到呢? |
2007 年 5 月 19 日 星期六  |
屈薯=.=  |
分類: 未分類 |
今日,,都吾知糸咩日,,甘鬼多人買野食..由6點屈到9點p.m....排隊果d人,,吾糸128就98...做死我喇..>,<..
我d客人泥買都糸128,,一糸就98,,做死人,,,真黑仔,,唉唉唉~!! 哼~!!
跟住小倩果dddd泥左..等我放工,,@@ ...呵呵..
我2點鍾先放工....唉唉唉~!!!..><
放左去左水邊果到坐,,坐到3點幾就走,,,,, |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | »
|