l ' M WinnIe
☆°﹏一世愛護你↘..
╰◆﹢掛住°令人真痛*對不起.°•﹏.`◆;
WinnIe_1026
暱稱: __傻小敏*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唉..
thx~~
不再搵大家了
唉~~
刻意逃避你.但又遇上你...
文章分類
全部 (261)
題問 (6)
心理 (2)
生日 (10)
吾開心 (5)
幸福 (15)
返工 (23)
返學 (1)
故事 (2)
旅行 (1)
(10)
未分類 (186)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
arby xanga
eva
JOSIE
karman
kwan
MandyStarz
sir xanga
SUNNIE
tody 豬
小倩xanga
丫龍
丫妹 bb=]]
丫妹*2(丹)
丫鼠
自己xanga
恩xanga
班相
嘉慧bb
瑩xanga
豬豬日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 261
留言總數: 113
今日人氣: 1
累積人氣: 3719
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 30 日  星期日   晴天


2007-09-30 不安 分類: 未分類

我現在對你好失望,,,,,,,,,,,,,,,, 吾想再等下去了...

         這星期我是在監控中,,,所以就要返18個鐘就可以了..=]]"



2007 年 9 月 27 日  星期四   晴天


嘻嘻=]]"" 分類: 未分類

Tomorrow  go to npl school =]]<------親愛的母校..=]]]"" 糸入面有我好多好多好開心既回憶,,,um..有中4camp,,雖然糸好辛苦但只要一諗到可以全班一齊完成dddddddd game 就好開心 =]]""

有中4,,同學幫我改既花名=]]"有人傳我同"豬先生"一齊左既事,,呵呵=]]"中4中5糸我讀左甘耐書最開心既2年...

好期待返去,,仲有最仲要就糸..我識到我契妹喇,,哈哈哈哈=]] >3<" 妹子,,我好仲意你丫>3<""!!

        天日返10.15分=]]放2.15pm... 跟住返npl ..=]]"

 

        現在學校的地址是:9龍尖咀梳士巴利道41號6樓 [全日的課程]



2007 年 9 月 26 日  星期三   晴天


攰.. 不安 分類: 未分類

今日返工返9點,,放9點,,=.=""" 好攰...就死了....

  天日又要返學學=]]""

       我現在每天都期待返學,,嘻嘻=]]""



唉~!! 分類: 未分類

點解,,,點解,,點解,,,,

  ddddddddddddddddd  人會甘嫁>,<



死嚕 不安 分類: 未分類

呢排日日都好多功課做丫,,,,help....>,<,,冇辦法嚕..我為左個   証書,,要努力=]]

又有ddddddddddddddddddddddddddd 傷風tim ...help  >,<



中秋快樂=]] 分類: 未分類

今日我 8點起身,,9點出門,,返學=]]""

 返到學校同dddd 同學仔玩..... lunch time,,我地5個女仔 一齊去左大家樂食飯,,=]]""

   跟住糸學校門口見到我地班既男仔...跟住一齊坐升降機上6樓到上堂..=]]""  上上下突然有個男仔佢話"我好急屎"=.=""哈哈

我地成班糸到笑...=]] 真好笑 =]]""佢又話"仲有5分鐘,,吾知柯吾柯得出"=.="" 我地又笑..哈哈=]]""真糸好笑=]]

 

   放學返到屋企..食飯... 訓左陣...就出街街..=]]"" 同嘉慧出去街...=]]""

   本身,,,我冇諗住打波所以穿高跟鞋,,,就知見到朋友有波,,甘問人借泥打..=.="" 甘就要穿著泥打..=.=""

 太耐冇打所以打到手手痛=.=""

 

                 p.s  今年中秋好好玩丫,,,嘻嘻 =]] 



2007 年 9 月 24 日  星期一   晴天


嘻嘻=]]"" 分類: 未分類

yoyoyoyo =]]]

  今日學返會計ddddddddddddddddddd 野...好悶=.=""

 

  學完又學=.=""" 聽完又聽..=.="" 唉唉唉~!!!

 

 

             天日糸中秋..嘻嘻 =]]]  吾知天日有邊到去好呢...=]]

 

      可能我真糸掛住佢..=.="" tim   吾知呢??? 可能比你估中了倩倩豬=]]



嘻嘻=]]]"" 愉快 分類: 未分類

好掛住一個人丫..=]]]

 

      但掛住邊個呢???  我真糸想知 ..=.=""

 



2007 年 9 月 23 日  星期日   晴天


好攰=.="" >,< 不安 分類: 未分類

今日返10點,, 返工就好多客,,,放9點,,,

  點知原來做夜晚糸冇咩人嫁 =.="" 玩野...

            遲下返大陸先 =]]

       



心理test-3- 分類: 未分類

e-mail 測試分手態度

使用 e-mail 幾乎已經成為每個人的習慣,但是廣告郵件的氾濫,也造成使用者的困擾。最近你打開電子信箱,每次都發現不知哪個人寄了一堆垃圾信件給你,把信箱都灌爆了,你會有什麼反應呢?


A、更換信箱

B、自認倒楣,直接刪除

C、轉寄給討厭的人

D、破口大罵,回信報

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A、更換信箱
  當分手時,你會一直追問或思考到底為什麼?一定要對方給你很明確的說明,因為你會仔細考慮自己可不可能改進,再想要不要去挽回這段感情。基本上你是屬於會為對方著想,甚至讓步的人,不過感情這回事,有時候並沒有理由,如果感覺消失了,就很難再繼續。


B、自認倒楣,直接刪除
  本質上你是個善良的人,被拋棄時心情非常的難過,但會選擇自己一個人默默的承受。你認為愛情是可以包容對方的一切,大家好聚好散,讓彼此都有一個美好的回憶,即使他曾經傷害過你,你也不會記恨在心中。這樣的想法,使你容易去原諒一個人,也許你也是不想破壞自己在對方心目中的印象,希望日後他想起你時,是懷念不止,而非恨意無窮的。


C、轉寄給討厭的人
  當分手時,你的第一個反應就是不能接受,你可能會不斷安慰自己,對方只是一時的衝動,其實他還是愛你的。然後你會苦苦糾纏,無法釋懷,相信對方總有一天會回到你身邊,甚至以這個希望當作是自己生存的動力。不過有時這只是一個自欺欺人的做法,如果對方不愛你了,還是要接受事實,否則對彼此都沒有好處。


D、破口大罵,回信報
  如果遭受別人的拋棄,你立即的反應是非常憤怒,恨不得要對方馬上付出慘痛的代價。好一陣子你都會一直在腦中仔細盤算如何修理他,給他一個教訓,但事到臨頭了,只要對方哀求或擺出低姿態,你可能又馬上心軟,復仇計劃也跟著不了了之,所以你是屬於雷聲大雨點小的人。