| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 30 日 星期日  |
2007-09-30  |
分類: 未分類 |
我現在對你好失望,,,,,,,,,,,,,,,, 吾想再等下去了...
這星期我是在監控中,,,所以就要返18個鐘就可以了..=]]"
|
2007 年 9 月 27 日 星期四  |
| 嘻嘻=]]"" |
分類: 未分類 |
Tomorrow go to npl school =]]<------親愛的母校..=]]]"" 糸入面有我好多好多好開心既回憶,,,um..有中4camp,,雖然糸好辛苦但只要一諗到可以全班一齊完成dddddddd game 就好開心 =]]""
有中4,,同學幫我改既花名=]]"有人傳我同"豬先生"一齊左既事,,呵呵=]]"中4中5糸我讀左甘耐書最開心既2年...
好期待返去,,仲有最仲要就糸..我識到我契妹喇,,哈哈哈哈=]] >3<" 妹子,,我好仲意你丫>3<""!!
天日返10.15分=]]放2.15pm... 跟住返npl ..=]]"
現在學校的地址是:9龍尖咀梳士巴利道41號6樓 [全日的課程] |
2007 年 9 月 26 日 星期三  |
攰..  |
分類: 未分類 |
今日返工返9點,,放9點,,=.=""" 好攰...就死了....
天日又要返學學=]]""
我現在每天都期待返學,,嘻嘻=]]"" |
| 唉~!! |
分類: 未分類 |
點解,,,點解,,點解,,,,
ddddddddddddddddd 人會甘嫁>,< |
死嚕  |
分類: 未分類 |
呢排日日都好多功課做丫,,,,help....>,<,,冇辦法嚕..我為左個 証書,,要努力=]]
又有ddddddddddddddddddddddddddd 傷風tim ...help >,< |
| 中秋快樂=]] |
分類: 未分類 |
今日我 8點起身,,9點出門,,返學=]]""
返到學校同dddd 同學仔玩..... lunch time,,我地5個女仔 一齊去左大家樂食飯,,=]]""
跟住糸學校門口見到我地班既男仔...跟住一齊坐升降機上6樓到上堂..=]]"" 上上下突然有個男仔佢話"我好急屎"=.=""哈哈
我地成班糸到笑...=]] 真好笑 =]]""佢又話"仲有5分鐘,,吾知柯吾柯得出"=.="" 我地又笑..哈哈=]]""真糸好笑=]]
放學返到屋企..食飯... 訓左陣...就出街街..=]]"" 同嘉慧出去街...=]]""
本身,,,我冇諗住打波所以穿高跟鞋,,,就知見到朋友有波,,甘問人借泥打..=.="" 甘就要穿著泥打..=.=""
太耐冇打所以打到手手痛=.=""
p.s 今年中秋好好玩丫,,,嘻嘻 =]] |
2007 年 9 月 24 日 星期一  |
| 嘻嘻=]]"" |
分類: 未分類 |
yoyoyoyo =]]]
今日學返會計ddddddddddddddddddd 野...好悶=.=""
學完又學=.=""" 聽完又聽..=.="" 唉唉唉~!!!
天日糸中秋..嘻嘻 =]]] 吾知天日有邊到去好呢...=]]
可能我真糸掛住佢..=.="" tim 吾知呢??? 可能比你估中了倩倩豬=]] |
嘻嘻=]]]""  |
分類: 未分類 |
好掛住一個人丫..=]]]
但掛住邊個呢??? 我真糸想知 ..=.=""
|
2007 年 9 月 23 日 星期日  |
好攰=.="" >,<  |
分類: 未分類 |
今日返10點,, 返工就好多客,,,放9點,,,
點知原來做夜晚糸冇咩人嫁 =.="" 玩野...
遲下返大陸先 =]]
|
| 心理test-3- |
分類: 未分類 |
e-mail 測試分手態度
使用 e-mail 幾乎已經成為每個人的習慣,但是廣告郵件的氾濫,也造成使用者的困擾。最近你打開電子信箱,每次都發現不知哪個人寄了一堆垃圾信件給你,把信箱都灌爆了,你會有什麼反應呢?
A、更換信箱
B、自認倒楣,直接刪除
C、轉寄給討厭的人
D、破口大罵,回信報
A、更換信箱
當分手時,你會一直追問或思考到底為什麼?一定要對方給你很明確的說明,因為你會仔細考慮自己可不可能改進,再想要不要去挽回這段感情。基本上你是屬於會為對方著想,甚至讓步的人,不過感情這回事,有時候並沒有理由,如果感覺消失了,就很難再繼續。
B、自認倒楣,直接刪除
本質上你是個善良的人,被拋棄時心情非常的難過,但會選擇自己一個人默默的承受。你認為愛情是可以包容對方的一切,大家好聚好散,讓彼此都有一個美好的回憶,即使他曾經傷害過你,你也不會記恨在心中。這樣的想法,使你容易去原諒一個人,也許你也是不想破壞自己在對方心目中的印象,希望日後他想起你時,是懷念不止,而非恨意無窮的。
C、轉寄給討厭的人
當分手時,你的第一個反應就是不能接受,你可能會不斷安慰自己,對方只是一時的衝動,其實他還是愛你的。然後你會苦苦糾纏,無法釋懷,相信對方總有一天會回到你身邊,甚至以這個希望當作是自己生存的動力。不過有時這只是一個自欺欺人的做法,如果對方不愛你了,還是要接受事實,否則對彼此都沒有好處。
D、破口大罵,回信報
如果遭受別人的拋棄,你立即的反應是非常憤怒,恨不得要對方馬上付出慘痛的代價。好一陣子你都會一直在腦中仔細盤算如何修理他,給他一個教訓,但事到臨頭了,只要對方哀求或擺出低姿態,你可能又馬上心軟,復仇計劃也跟著不了了之,所以你是屬於雷聲大雨點小的人。
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 27 | »
|