l ' M WinnIe
☆°﹏一世愛護你↘..
╰◆﹢掛住°令人真痛*對不起.°•﹏.`◆;
WinnIe_1026
暱稱: __傻小敏*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唉..
thx~~
不再搵大家了
唉~~
刻意逃避你.但又遇上你...
文章分類
全部 (261)
題問 (6)
心理 (2)
生日 (10)
吾開心 (5)
幸福 (15)
返工 (23)
返學 (1)
故事 (2)
旅行 (1)
(10)
未分類 (186)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
arby xanga
eva
JOSIE
karman
kwan
MandyStarz
sir xanga
SUNNIE
tody 豬
小倩xanga
丫龍
丫妹 bb=]]
丫妹*2(丹)
丫鼠
自己xanga
恩xanga
班相
嘉慧bb
瑩xanga
豬豬日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 261
留言總數: 113
今日人氣: 2
累積人氣: 3720
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 24 日  星期一   晴天


聖誕節快樂 開心 分類: 未分類

今日,,我地d b m3 成班去左大尾篤玩..bq ,,kaka

我地影左相..=]]

 



2007 年 12 月 23 日  星期日   陰天


愛在記憶中找你 滿足 分類:


我對你 這一生 哪個可比
我與你 差一些 永遠一起
邂逅時間場地 似連場好戲
要自何頁說起

愛太重 深呼吸 欠缺空氣
愛太美 輕輕的 卻載不起
愛情來到時候 似明媚天氣
它走了 突然驟變雪落雨飛

*如果可以恨你 全力痛恨你
連遇上亦要躲避
無非想(要)放下你 還是掛念你
誰又會及我傷悲

前事最怕有人提起
就算怎麼伸盡手臂
我們亦有一些距離

你太遠 該怎麼 說對不起
你太近 一轉身 卻已高飛
快樂也許太短 似場流星雨
一眨眼 就如幻愛怕又記起

Repeat *(*)

我情愿我狠心憎你



2007 年 12 月 20 日  星期四   晴天


攰=.= 不安 分類: 返工

今日好像平時甘返學臬喇,,放學..3點幾返到屋企..=]]""

 

 哄住同丫SHAN出街街...好露天坐到KA WAI 同SO SO泥 ..=]]"" 一泥到SO SO 就比左聖誕禮物比我=]]"雖然糸1包野飲但都好開心..KA KA =]]""

  5點幾返HOME 返教教豬..6點30P.M 起身返工..=.="" 勁攰.. 1返到去就'屈薯" 凸凸凸>.< 攰到死,,,我身心都好攰了>.< !!我想一糸放棄學業 ,,一糸就返工 >.<!!岩岩開始既時候我以為自己可以攪得點!!點知原來糸吾得嫁>.<超攰!!! 我想同丫媽講..但又吾知點好,,我巳家糸半工讀,,唉唉唉~!!我又吾多想放棄學業...因為都巳經讀左半年了...我吾想丫..>.<巳家都吾知點好 ...我巳家日日都吾夠訓...我巳家只要1返工就吾想食飯,,吾知點解??

10點P.M倩同魚泥左等我放工..KA KA =]]""就開心既時間泥喇..YOYO  !! 我同ZOEY講我今日洗野,,你換油..佢話"好"..佢甘都信我講,,我話好易..KA KA  !! 笨

 

P.S 好想快D到24號..去BBQ ,,同埋25號去南丫島過聖誕節,,正正,,今日有倩倩豬跟我過=]]""仲有丫SHAN =]]""

        我好愛愛愛你地丫=]]""



2007 年 12 月 18 日  星期二   晴天


支力 愉快 分類: 未分類

日日返工+返學另我好支力>.<

 

 

p.s 好開心!!!!!  如果你日日好像今天甘對我就好嚕!!同埋緊張我..kaka=]]愛死你



2007 年 12 月 16 日  星期日   晴天


kaka=]]"" 愉快 分類: 未分類

今日,,糸我e排最開心的1天..因為呢排日日都同仔吵>.< !! 吵到我想死了,,吵到我都吾知可以點樣好,唉唉~!!

 

 甘今日2點幾去左水邊搵丫妹=]]"" 跟手坐西西出MK ...糸朗屏西..見到丫偉..@@ ,,丫偉佢話"我話比丫榮知我甩底"如果佢講左我就死得..所以糸甘打佢,,佢話我雞姦佢=.="" 我話糸都吾糸姦你喇,,知吾知醜嫁=.=""

糸朗屏西..等埋 丫魚同佢D朋友仔..=]]""出到MK,,糸E出口等埋丫豪..跟手去唱KKKKK糸ROOM到丫魚糸甘"哈"我.,..丫豪都糸,,哼哼哼!!! 唱到7點到..丫豪個朋友糸NEWAY問口等我地,,跟住去女人街陪人買野,,,丫魚好嬲..>.<跟手去左信和=]]"

去完食飯..我地分開左食.=]]""糸行去食野果陣,,小倩話丫豪吾錯,,可以諗下...!!我話"你吾糸傻喇"同佢1齊仲衰..好像火星同1個地球甘.,我就糸因為試過~!哈哈~!!佢E家先知我就講DDDDDD咩野,,呵呵,,小倩(丫妹)佢話你之前就糸同佢1齊丫..我話糸丫=.=""丫魚佢講我地有野吾講佢知,,我話我吾識講你知,,我叫丫妹講,,丫妹就講!!!'我之前糸同丫豪1齊過"魚呆了!!哈哈

 食完丫豪佢個朋友打泥,,問我地行5行街..我地話佢地傻嫁...跟住又話去睇戲..KAI KAI 地..=.=""

我地最後都糸冇理到佢地,,我地自己去左照相相=]]""跟住返HM..=]]

糸元朗下車...行返屋企..返到HM就E經成點了,,呵呵

P.S 好開心今日..=]]""

 



呵呵!!! 滿足 分類: 未分類

原來你仲睇到我日記....我仲以為你巳經冇睇到tim...都巳經甘耐了,,你仲有睇到=]]""thx 你到巳家仲關心我=]]

1陣同倩,,魚..之前條仔,,同埋佢dd朋友出mk...晚上打邊爐=]]

 

        



2007 年 12 月 13 日  星期四   晴天


KAKA 愉快 分類: 未分類

今日放工,,,倩..魚..上左泥kfc等我放工工=]]""

10點30p.m 走,,,,不過要等埋倩個親家姐..所以我地11點先走..=]]

我同丫魚一邊行一邊玩...玩到好像打交甘,,kaka=]]!!

跟手行左水邊個公園仔坐!! 去坐之前我地去左k仔到買野,,,正=]] 倩佢見到"蚊香"跟住我話佢,,糸con con泥嫁...哈哈=〕〕勁好笑,,=〕〕””

跟手就真糸行左水邊個公園仔坐,,坐到12點幾走手,,返到hmome 就做功課,,做ieo -,-打到我死死下

p.s 好開心=〕〕同埋我好愛你

 



2007 年 12 月 10 日  星期一   晴天


嘻嘻=]]" 愉快 分類: 未分類

期待控監的日子來臨=]]"""""""""""""""""""""""""""""""""""

 

        可以去bbqqqqqqqqqqqq !!!!  南丫島你要等我丫=]]"""

 

 

 yoyoyoyoyo=]]

 

 

  我愛死你了=]=]  好朋友 嘻嘻



2007 年 12 月 4 日  星期二   晴天


唉~!! 感動 分類: 未分類

不知道點解~!

 

 

 

 好想哭~!!!!!

 

 p.s  好想大哭一場>.<



2007 年 12 月 2 日  星期日   晴天


呆左=,= 滿足 分類: 返工

今日我返6點,,,攰~!! 不過好精神..嘻嘻

 

     10點幾丫媽返工工=]]"" 佢好細聲同我講話"肥win 如果cms 你冇100分 吾好想我升你=.="" 我呆左聽到呢句..=.=""

 

  返4點幾正=]]""