| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 24 日 星期一  |
聖誕節快樂  |
分類: 未分類 |
今日,,我地d b m3 成班去左大尾篤玩..bq ,,kaka
我地影左相..=]]
 
|
2007 年 12 月 23 日 星期日  |
愛在記憶中找你  |
分類: 歌 |
我對你 這一生 哪個可比
我與你 差一些 永遠一起
邂逅時間場地 似連場好戲
要自何頁說起
愛太重 深呼吸 欠缺空氣
愛太美 輕輕的 卻載不起
愛情來到時候 似明媚天氣
它走了 突然驟變雪落雨飛
*如果可以恨你 全力痛恨你
連遇上亦要躲避
無非想(要)放下你 還是掛念你
誰又會及我傷悲
前事最怕有人提起
就算怎麼伸盡手臂
我們亦有一些距離
你太遠 該怎麼 說對不起
你太近 一轉身 卻已高飛
快樂也許太短 似場流星雨
一眨眼 就如幻愛怕又記起
Repeat *(*)
我情愿我狠心憎你
|
2007 年 12 月 20 日 星期四  |
攰=.=  |
分類: 返工 |
今日好像平時甘返學臬喇,,放學..3點幾返到屋企..=]]""
哄住同丫SHAN出街街...好露天坐到KA WAI 同SO SO泥 ..=]]"" 一泥到SO SO 就比左聖誕禮物比我=]]"雖然糸1包野飲但都好開心..KA KA =]]""
5點幾返HOME 返教教豬..6點30P.M 起身返工..=.="" 勁攰.. 1返到去就'屈薯" 凸凸凸>.< 攰到死,,,我身心都好攰了>.< !!我想一糸放棄學業 ,,一糸就返工 >.<!!岩岩開始既時候我以為自己可以攪得點!!點知原來糸吾得嫁>.<超攰!!! 我想同丫媽講..但又吾知點好,,我巳家糸半工讀,,唉唉唉~!!我又吾多想放棄學業...因為都巳經讀左半年了...我吾想丫..>.< 巳家都吾知點好 ...我巳家日日都吾夠訓... 我巳家只要1返工就吾想食飯,,吾知點解??
10點P.M倩同魚泥左等我放工..KA KA =]]""就開心既時間泥喇..YOYO !! 我同ZOEY講我今日洗野,,你換油..佢話"好"..佢甘都信我講,,我話好易..KA KA !! 笨
P.S 好想快D到24號..去BBQ ,,同埋25號去南丫島過聖誕節,,正正,,今日有倩倩豬跟我過=]]""仲有丫SHAN =]]""
我好愛愛愛你地丫=]]"" |
2007 年 12 月 18 日 星期二  |
支力  |
分類: 未分類 |
日日返工+返學另我好支力>.<
p.s 好開心!!!!! 如果你日日好像今天甘對我就好嚕!!同埋緊張我..kaka=]]愛死你 |
2007 年 12 月 16 日 星期日  |
kaka=]]""  |
分類: 未分類 |
今日,,糸我e排最開心的1天..因為呢排日日都同仔吵>.< !! 吵到我想死了,,吵到我都吾知可以點樣好,唉唉~!!
甘今日2點幾去左水邊搵丫妹=]]"" 跟手坐西西出MK ...糸朗屏西..見到丫偉..@@ ,,丫偉佢話"我話比丫榮知我甩底"如果佢講左我就死得..所以糸甘打佢,,佢話我雞姦佢=.="" 我話糸都吾糸姦你喇,,知吾知醜嫁=.=""
糸朗屏西..等埋 丫魚同佢D朋友仔..=]]""出到MK,,糸E出口等埋丫豪..跟手去唱KKKKK糸ROOM到丫魚糸甘"哈"我.,..丫豪都糸,,哼哼哼!!! 唱到7點到..丫豪個朋友糸NEWAY問口等我地,,跟住去女人街陪人買野,,,丫魚好嬲..>.<跟手去左信和=]]"
去完食飯..我地分開左食.=]]""糸行去食野果陣,,小倩話丫豪吾錯,,可以諗下...!!我話"你吾糸傻喇"同佢1齊仲衰..好像火星同1個地球甘.,我就糸因為試過~!哈哈~!!佢E家先知我就講DDDDDD咩野,,呵呵,,小倩(丫妹)佢話你之前就糸同佢1齊丫..我話糸丫=.=""丫魚佢講我地有野吾講佢知,,我話我吾識講你知,,我叫丫妹講,,丫妹就講!!!'我之前糸同丫豪1齊過"魚呆了!!哈哈
食完丫豪佢個朋友打泥,,問我地行5行街..我地話佢地傻嫁...跟住又話去睇戲..KAI KAI 地..=.=""
我地最後都糸冇理到佢地,,我地自己去左照相相=]]""跟住返HM..=]]
糸元朗下車...行返屋企..返到HM就E經成點了,,呵呵
P.S 好開心今日..=]]""
|
呵呵!!!  |
分類: 未分類 |
原來你仲睇到我日記....我仲以為你巳經冇睇到tim...都巳經甘耐了,,你仲有睇到=]]""thx 你到巳家仲關心我=]]
1陣同倩,,魚..之前條仔,,同埋佢dd朋友出mk...晚上打邊爐=]]
|
2007 年 12 月 13 日 星期四  |
KAKA  |
分類: 未分類 |
今日放工,,,倩..魚..上左泥kfc等我放工工=]]""
10點30p.m 走,,,,不過要等埋倩個親家姐..所以我地11點先走..=]]
我同丫魚一邊行一邊玩...玩到好像打交甘,,kaka=]]!!
跟手行左水邊個公園仔坐!! 去坐之前我地去左k仔到買野,,,正=]] 倩佢見到"蚊香"跟住我話佢,,糸con con泥嫁...哈哈=〕〕勁好笑,,=〕〕””
跟手就真糸行左水邊個公園仔坐,,坐到12點幾走手,,返到hmome 就做功課,,做ieo -,-打到我死死下
p.s 好開心=〕〕同埋我好愛你
|
2007 年 12 月 10 日 星期一  |
嘻嘻=]]"  |
分類: 未分類 |
期待控監的日子來臨=]]"""""""""""""""""""""""""""""""""""
可以去bbqqqqqqqqqqqq !!!! 南丫島你要等我丫=]]"""
yoyoyoyoyo=]]
我愛死你了=]=] 好朋友 嘻嘻 |
2007 年 12 月 4 日 星期二  |
唉~!!  |
分類: 未分類 |
不知道點解~!
好想哭~!!!!!
p.s 好想大哭一場>.< |
2007 年 12 月 2 日 星期日  |
呆左=,=  |
分類: 返工 |
今日我返6點,,,攰~!! 不過好精神..嘻嘻
10點幾丫媽返工工=]]"" 佢好細聲同我講話"肥win 如果cms 你冇100分 吾好想我升你=.="" 我呆左聽到呢句..=.=""
返4點幾正=]]"" |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 27 | »
|