日常大小事
I want to have a simple life.
Winniesenior
暱稱: Ningchungwong
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
DSE的死亡4月
20180315lastday事件
20180314oral事件
奇奇怪怪
今日係o既bd....都係東...
文章分類
全部 (216)
戀愛日常事 (5)
番學日常事 (162)
未分類 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 216
留言總數: 9
今日人氣: 5
累積人氣: 1084
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2017 年 10 月 25 日  星期三   晴天


2017-10-25 分類: 番學日常事

今日拎完咖啡,落去早會,早會完之後,我上去,番到課室,何問我揾咗第2工未,我話搵咗,我問番佢,佢話仲有幾分鐘,跟住笑咗,佢即刻用手機搵,之後因為d人收哂,仍就直接唔交...我話人地收哂啦啵,佢就靜靜雞收入書包,我話下,咁都得,咁明顯,佢笑笑,跟住收到數學紙,冇人交,問十個有8個都擰頭,有2個問我借嚟抄,得3個包埋我交咗,跟住第一堂中文,默書,有d記得,跟住默完,梁講幾時傾升學,跟住我勁唔想...單獨....跟住講書嗰陣,F問我借螢光筆,跟住落堂,到英文堂,因為太趕,又有人坐我位..冇拉擺野....結果我借F個位擺...同佢講借嚟擺.....跟住走...之後講埋淨低未講完既卷,跟住discuss...落堂,食早餐,食完小息到經濟,但因為代堂,我拎咗一大堆野過去,冇做過,因為同so基同bonbon傾旅行日,我話我唔會去,因為太悶,會死,so基都係咁講,又冇野講,雖然,最後一年,但諗起都煩,又要夾c班....跟住傾到落堂...之後數學堂...我拎野落去..擺咗係511...跟住黃家強見我擺511..話我傻..513上.....跟住我拎野行....但係有人坐...又行番番去,但我話我落嚟嗰陣睇係511....跟住因為一直冇人嚟...跟住coffee又遲嚟...跟住d人落嚟都話唔知....我同黃家強講如果係511你就死,佢話如果係513係就死,結果跟住終於見到coffee,問咩課室,佢話511,即刻話佢...我都話睇到係511..仲話我錯....跟住因為bonbon問咗條數,跟住我一直計,計唔到,計到落堂,,coffee行過打我,跟住數學堂之後,食晏同bonbon傾,跟住oral....完咗到pe堂,拉機,熱身圈2個,順學號去試拉...我唔知,以為隨便,我比呀sir叫....有d魚....跟住到我...之後都係順學號拉500.....我差一秒就到滿分,2分10秒,我2分11...激死...跟住到一拉完,對腳簡直,唔係自己,超辛苦,企又企唔到,坐又坐唔到,成2分幾鐘先,跟住之前等嗰陣都係做數...d人話咩學霸在學習.....跟住楊「裝」我做咩....跟住又問我同邊個,跟住心諗關你咩事,同你好熟?跟住拉完,抖完,見有人挽足球機,我就挽埋一份....跟住挽到落堂....之後上去...到通識,都係咁..抖下...跟住到企財,轉課室,何問霞姐課室冇人用?我話有,咪會計...當我死架?跟住黃家強話佢擺明當係死架啦,睇唔到你,跟住何話,係咁大........點會睇唔到你呀...跟住我話咩話?講多次...佢又唔講...跟住余交傑入嚟聽到我同何講,跟住聽到何話我老...我話後生過你囉...跟住何話咁一定...跟住講咗句咩我個女...余聽到...亂up多次...跟住我話咩呀...跟住余文傑又答嘴話何咁講姐係話我小學雞姐...我話咩呀...點理解架你.....跟住對小測...余文傑問我mc幾分,我話19囉,佢20,高我一分,佢開心,我望佢,佢係度偷笑,我話點呀?好開心呀?佢話唔係....都唔係高你好多姐....跟住我話係囉...一分姐...跟住佢話...唔小心姐.....我就呵...冷笑...跟住最後問呀sir保本點英文..佢讀big...跟住我地寫完之後...佢話係break....跟住我讀番正確....跟住落堂....跟住我收回條,我去胡文度收....莊恢智又係度講埋咩要麻煩沖哥追你交回條...真係唔岩....笑咗..跟住O過嚟交其中一張....之後冇交第2張...我見差佢....我行去問..佢望到...同我講唔想比媽簽...結果話佢即刻自己簽比我...跟住簽完拎比我...跟住走...之後又行嚟睇同問我仲有咩未交...企到我隨離...有d近...少少hi住...跟住我答冇之後佢走咗...跟住收埋其他既就交....跟住拎完電話...開咗...F行過搞我部電話,亂禁.....跟住一放我就走...F咁岩又落去...一齊行..到2樓佢走...一度行,..佢一直keep住同步...跟住話咩電話跌...係褲袋拎出嚟..我話你咁肥唔會跌到啦...佢就粗口....跟住到2樓就走..跟住我就走...



2017 年 10 月 24 日  星期二   晴天


2017-10-24 分類: 番學日常事

今日番學嗰陣,行到seven...對鞋無啦啦爛哂...爛到個底甩咗半塊...我好小心咁行到番去..跟住line呀媽,叫佢買定,中午我換...點知佢話小息拎嚟...跟住拎完咖啡,coffee陪我落綠梯,一齊落,之後上去,何同我講佢冇抄份工既野,怕陣間用,跟住我笑佢...跟住第一堂係英文堂,派英文卷,睇番之前學生做既卷,睇下level...跟住講咗成堂..跟住到會計,都係咁...做下數..計下數...又重溫...余文傑問我借紙,前面2個又借...跟住會計一完,我即落去...一見到媽..佢買咗對男裝....我話下..咁大對...結果上校務處講...比我出一出去換...跟住出咗去3個字...小息岩岩完冇耐就番到....跟住上中文,本身以為冇咗個位..竟然有...跟住上完...食飯...番歸...差d撞車...跟住番到食完番去..做咗陣野..到數學...bonbon好搞笑...笑死...派卷..唉...跟住數學完之後到通識...我上到去,F過嚟搶糖食....何又嚟..跟住話女呢個好得意啵..跟住食咗...F一嚟就食咗我6粒...跟住朱又嚟搶...跟住何又講咩嘩,係竟然強X(我名)........隻毛毛?跟住我無奈....跟住F搶咗我包糖跑..我追佢...O見到...跟住拎番...跟住F又食..我打佢肚...跟住MISS嚟先冇食....跟住通識...然後落堂..派電話..我去拎嗰陣...O不停望..望電話..又望我...又望電話..又再望上嚟..唔知做咩....跟住落堂...英文補課...小測加Discuss.....5點9先放...仲鎖埋門...搞到又要叫人開...何見我趕,問我去邊..我話約咗人..佢就係度wow...跟住我執好野就走....



2017 年 10 月 23 日  星期一   晴天


2017-10-23 分類: 番學日常事

今日番學,拎完野,有時間就企係廁所門口睇電話,睇到打鐘,排隊早會,coffee行嚟...跟住鄧滈標佢地過嚟..佢地有著冷衫...coffee問佢地涷唔涷..跟住鄧見我有著冷衫..佢叫coffee問我好過啦...跟住O都嘩咗聲...跟住佢地望我..諗住我答..我唔答..跟住鄧話佢唔答..我地自己傾...跟住之後上去,上到去,打鐘我就去交英文功課,交完之後,通識又小測,小測完又到英文堂,講番listening同reading...之後經濟,講題目,miss man比人激親...上次miss講書唅陣,問我拎單行紙煮野,第一張冇講野,之後寫到冇位再問,我話下寫哂啦?佢話係呀,我話嘩d字咁大架...跟住miss怒睥我..跟住同我拗氣,寫細,d人睇唔到,miss話,係咁架啦,而家有人串我寫得大吖嘛,跟住d人係度笑,跟住經濟講完,落堂,食飯我就番去食,食完番去,到企財,計數...余文傑好似有d野....跟住問我拎高級文憑d野,問中文先定數學先...落堂之後到數學堂,我落去擺低野之後訓低,之後上數學中文,中文小測,之前梁嘉駿派錯答案,我冇比番佢..睇咗d香單既...跟住F唔知做咩比人趕下趕下就坐咗我隔離...跟住仲比佢支筆我...話有紙係入面..可以出貓..點知我寫完先比而且我記得呢個....佢因為比咗我而冇寫到....跟住放學傾旅行日...結果決定同c班一齊...咁我都決定唔去....費事煩....



2017 年 10 月 18 日  星期三   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 戀愛日常事

請輸入瀏覽密碼:  


2017-10-18 分類: 番學日常事

 今日番學,番到去之後就上去拎早餐,拎完上課室,早會,直播,李德康同魏文輝係度鬥嘴,話有聲就李請我地全班食飯,冇聲就魏請,跟住一開始冇聲,之後有番,跟住搞完之後早會,早會完咗,第一堂中文,落去講埋份工作紙,跟住英文堂講咗履歷表格式同傾咗一下新功課既野,聽日再傾,跟住到小息,我話餓死,跟住何係度笑,我係班房食野,跟住何發現簿櫃有F既鞋,係度綁死結,跟住到經濟堂,我頂唔順訓咗。跟住訓到落堂。然後到數學堂。做數。跟住放飯,我上去擺低野執緊,bon走過嚟問舊擦膠係咪我既,我一睇就係我既,我問佢邊度搵到。佢話人地班房,我好開心,即刻衝過去攬住bonbon,嚇到佢,O望住。。。跟住攬完,我執野,d人差唔多走哂,黃家強同其他幾個男望住我,我話做咩,佢地話我阻佢地換褲。。跟住我話哦…跟住何又話你可以留係度既,一齊換囉,我話下,跟住佢話不過冇人會睇,我話邊個想你睇呀!跟住走咗。今日oral,係學校食,余文傑同f行過,見我地食麵。話我地咁慘。。跟住過嚟串我地,跟住余仲扔個銀包嚟話唔夠食拎去,跟住個銀包f既。。食完上去做,做完到pe。。跳遠。。。唉。。成班男望住。勁尷尬。。。跳咗3次.d歡呼聲真係。。。放嗰陣,拎番銀包。。拎淨f既,佢去咗廁所,跟住呀sir打開睇,仲拎卡嚟睇,讀埋,話老豆信用卡都拎住。跟住pe完咗到通識,之後選修,到選修嗰陣,F問我係咪係課室上堂,我話係。跟住佢比咗個銀包我,叫我keep。。話驚人偷..跟住我就拎住,拎到落堂。。。之後通識補課,補完即走,番歸換3再番工。