24號 買完書....完本好期待ga野幻滅左..
本來仲以為學校會貼分班..原來都係冇
直到而家都係唔知 超級擔心到左9月1都唔知
都時真係番左學都唔知點算
===================================================================
查實買書果陣都見唔多個熟人...係我太早定係佢地太遲呢
最重要係得盛唔起度....本身起6月頭果陣已經諗定同佢一齊黎買書
點知白頭人送黑頭人....
不過下年有機會ga 可能會起高二度再一齊呢....(笑)
====================================================================
暑假就快完. 而家駁曬命咁搵野做
想起暑假over之前 做曬d未做過ga野.
但係都諗唔倒 一日都怪鋪床
一想諗野果陣就磁我埋去 搞到我鬼咁眼訓....
====================================================================
佢而家又磁我啦= = Zzzz.....
|