近排最hit嘅話題, 應該係奧運啦
我最近都好異常咁關心運動d野, 開親電視少左去atv 反而係cctv7
不過8月10號 ...比我ga感覺反而係"9月1日"
到左8月11 攞書單 跟住就諗到8月29 買書 跟住就係..........
開學 有d驚 驚自己適應唔到課程緊湊ga高二 另一方面又驚自己第一日就遲大到
往最好方面諗 開學可以中午同班fd打波 又可以同佢到暢談了~~(大笑)
================================================================
講番自己~~ 呢幾排正係食同訓仲有打機 就快變pig~
有d唔制 不過呢種生活就快悶死人 有冇人救下我~
================================================================
qooza整番太好了 , 支持你擊退攻擊者~~~(吼)
|