今日陪呀哥同個fd去澳門運動場買奧運紀念鈔= =
一開頭8點半先到~~人龍都有成百米咁遠
原本只係想買3次(一人一次買2套@@)
買完第一次 , 走番去龍尾排隊= = 跑左差唔多4百米先到
超長 又曬

中間仲有個大陸人打尖 , 打左3次 第3次比我同埋成班恨佢ga人督左出黎~~
排第一次果點仲見到有d人暈低左 , 跟住暈ga人愈黎愈多...(多數都係女仔)
=====================================================================
原本ga3次 點知因為條龍愈排愈短.. 排左五次
買左34套= ="我都唔知點解有咁多
跟住就囉曬去放....原來而家d奧運鈔已經跌得好西利~~
賺得唔多 =白排
|