今日神咁早起左身 林住打波~
打去得盛屋企---->冇人
得盛手機------>冇人
澤武屋企------->冇人
聰屋企------>冇人
= =最後竟然係打得盛阿媽手機搵到得盛
原來佢地去左打通宵機~~...之後迫左佢地打波
佢地話會落雨 打左一個中 冇事
之後d人陸續咁黎 打到朱紅 德仔 同阿超果隊.....
...唔知係咪落雨ga關係...淋傻左佢地
3個打波 一個傾住電話 一個出左場打人= = 正低一個對三個..
打一場波個身仲濕過打5場...同朱紅搶板 隻手好自然咁"sir"上去 之后就好自然咁"吱"個球出界
想射波 舉高個頭 仲慘過見到個太陽 隻眼憎唔開 個波就咁飛~~左出去觀眾值度~
不過好爽 好內冇打場正波 之前打波個太陽曬到咩咁 打一陣又要休息~~
====================================================================
24號買書 買完汁書 汁完就要番學lu~~
唔知話係期唔期待好....
同到d唔想ga人一班又唔開心
唔同d想同ga人一班又會唔開心= =
好煩.....開學好多野煩.....做人都好多野煩= =
|