個日記好樣衰-__-想廢左佢!=0= 今日成日溫書..溫下訓下咁! 好攰呀!-__-之後俾吳丫根嗌左出去! 同埋ah屎影貼貼! 之後去左爬爬館`好悶-0- 都唔好睇.\/. 之後走人! 唉`夜晚好難捱!個心有好多野想講..