朋友K` be happy!=) 我唔識點氹人 但係我想你明白 每個人性格唔同 有d人既性格會令人好難受 咁我地就要學識接受~明白佢地既性格!
hap1 hap1 hap1 t0gether na!` 今日lunch個時`成大班走L哂-0-" D1U..得番19個係2C` 好L悶-__-"放學去左2D溫書! 都係唔掂-__- 努力AH!! =) 你好狠心!!