好似好耐都冇打日記咁啦` 呢排唔係部電腦傻L左` 就係我病左-0-"苦命t^t 都冇咩好打` 前2日番到黎就訓攪`夜晚又keep going訓-0-" 終於今日眼腫腫-0- 今日番學又唔開心 以前番學好開心架 e家搞到成日都嗌交 個心都hurt夠啦 唉! 之後番到去`算啦又 心軟!?唉 lunch同呀根追黎追去 攰死我.\/. 放學去左睇人唱歌仔 之後閃人 呢幾日開心左好多 少左亂諗野:] 可以玩得開開心心 唔使諗第2樣野 玩都唔會再分心 但係 當一樣野得意既時候 另一樣 漸漸走向下坡啦..