1)傳比你既人係邊個?
媽媽根?![好難聽-0-]
2)佢同你既關係?
知心朋友..惡媽媽
3)寫出你對佢既5個好印象?
有時正經 有時認真 好GAP[我中2`] 係低能B 第5個死左啦`
4)佢對你做過最深刻既事?
我講左1件咁岩佢個FD又係同我1樣咁既事出黎 之後佢眼紅紅 覺得佢好傻..
5)佢同你講過最深刻既說話?
味解決 解決左!*
6)如果佢變成你既情人,佢咩野令你鐘意佢?
做埋低B野
7)如果佢變成你既情人,佢有咩要改?
唔好做埋D無聊又唔好笑既野-0-
8)如果佢變成你既敵人,你會對佢做咩?
我會打死佢 佢次次打我 我都味報仇.\/.
9)如果佢變成你既敵人,你有咩咁憎佢?
成日撩人打交`
10)依家你最想對佢做既一件事?
噴佢`哈哈
11)對傳呢份卷既人既印象?
低B囉`成日打人囉!!!!打到唔識收手既
12)你覺得周圍的人認為你點?
情緒化-0-
13)自已喜歡的個性?
中2笑`哈哈
14)討厭的個性?
好小氣`亂諗野
15)自已想作為的理想類型?
唔好亂諗野`成日笑`哈哈哈哈哈哈哈`
16)給關心自已、喜歡自已的人喊一句????
加油呀!! -__-"
17)把這份問卷傳給你最想知道佢地對你咩感覺既幾個人
根 屎 杜 湘 低B -`
|