妖..今日本身水運會架-0- 點知打風囉..真係唔該哂 要2日DAY 4`2堂中文 2堂PTH` 救命呀!!`打風又唔打大d 搞到我又涷又熱咁!! 今日番到去`真係好涷t^t 之後chin 作文 訓攪`咁就過左-3- 中史 好攰!!` pth`聽L6`好正呀>3< LUNCH`好悶-___-'' MATH`聽L6` ENG2`去H0T RM 又睇L6`終於睇完=]哈哈 好開心!! 放學同低B走..