好耐都冇打過一篇正常日記啦!
今日又係同呀根番啦`
我遲左落黎囉不過=)
之後番到去 開完10cker唔見左個鎖t^t`屌..
eng`geog 成堂發夢!
中史`好唔開心..t^t開始唔識嬲!
俾你鬧都係咁既衰樣..
recess- ..
mus-唔識做t^t肥硬定啦!
miles`唉t^t
ch1n`nth..
math`我唔開心總要幫e li諗乜諗乜..我真係唔想諗
但係我又唔識點同佢講-__-我個時真係唔想講野
好唔開心.. 唉!`
放學都冇咩m00d`好5開心啦都係..好燥.\/.好煩牙`
屌屌屌屌屌屌屌你老母母母屌屌屌屌屌屌屌屌屌屌我咩都唔想諗我咩都唔想諗咩都唔想諗唔諗5諗唔要諗唔想諗好憎你好憎你好憎自己好似d8婆咁煩好憎你好憎自己好憎好憎妖妖妖妖妖妖妖妖妖
|