,."[◆"*懷內每句話誰肯聽我講??
金日又系冇反學0既//0合2.. 4點幾0係將軍O反出泥..去左長沙灣睇老公踢波*悶..} 之後8點島反屋KKK...換333*出MK..正.. 去左影貼子相..令2牙!!跟住呢就去左買PS2 D碟.. 又去左漢和食韓國燒烤..正" 跟住呢就反屋企試GAME LUUU*之後睇到老公比人串添!! FUCK!!
2005-10-07 07:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
金日又冇反學..又0係屋kkk悶悶悶囉* 之後..等老公放工就入左將軍O* 同老公屋企人食飯...系佢度訓左1晚!!
2005-10-07 06:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]