YANKI902
暱稱:  `'● ., 大恩`/ *,
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
鑑定結果
驚20圭
睇戲..
唉..又呃我!!
.....>>
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 6
今日人氣: 0
累積人氣: 1846
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
                                                         
2005 年 10 月 11 日  星期二 晴天

                           ,."[◆"*內每句話誰肯??  

奇妙之旅*

今日就系去迪迪尼0既好日子!!

今朝8點鐘起左身*,,執好野..整好d野就起行lUU!!去超級期待0既迪迪尼..
首先就系同老公落去食早餐..無奈晨早樓樓比我見到鴨咀!!FUCK,,
食完之後就搭MTR去迪迪尼LUUU...WAAAA*個迪迪尼車箱隻糖老B好令a!!
好快就去到luu..迪迪尼仲未正式開"SO就0係出面影下相LOO!!
超正a*有好多我0既最愛*開心到喊a”超級超級正正正.....周圍都有!!好掂a"
影完相,,好快就入到去...1入到去就見到糖老B...即刻走左去排除同佢影相相*
糖老B同DAISY都好熱情a*超級中意佢地2個"不過好快就影完LU..老公1張我1張合照1張!!
入到迪迪尼好正..好似吾0係香港甘//同糖老B影完相就去左LOCKER擺低D野..
又買左D襟章,,,好多野都好[青見]!!好多野都好相買..不過要慳D使!!
然後就去左[飛越太空山]拎FAST PASS..之後就去左排隊玩[太空飛碟]...
我見到個姐姐幾[青見]女丫..就同左老公講喇!!仲比老公同果個[青見]女姐影左張相添* 
屌...D人狂打佔!!我大大聲話;[嘩..甘都得a?]D人D面皮真系好鬼厚!!
幾好玩a*又錄低左D景,,[青見]*然後就去行下去同人換襟章..不過都冇乜[青見]!!}
SO就又去過...見到3個人打垃圾筒鼓!!好好玩...有個BB走埋過泥跳舞..
0合0合..我同佢講左句:[YOU ARE SO PRETTY!!]佢回番我句[THANK YOU]*HAPI死!!
之後就飛去玩[飛越太空山]LUUUU,,第1次玩過山車咋!!真系講都冇人信..
開頭我竟然1D都冇淆底WOOO""0合2//真系以我為榮a*開車LUU""
好鬼黑a,,咩都睇吾到!!不過如果叫我玩海洋公園果D過山車我1定淆底姐..
我真系好驚望到D人家..又擔心萬1吾安全趺左落街米死!!!0合2..好白痴a我!!
玩完之後就去左拎[巴斯光年星際歷險]0既FAST PASS..
之後跟住就去左玩WINNIE THE POOH果個GAME..排左隊1陣就有得玩LUU"
玩完之後就經過[美女與野獸] 果個美女就排左陣隊同佢影相喇*
跟住就去左睇巡遊..等左1陣就開始NA..1開始就系米奇進行曲架車..果2隻鼠架車*
然後呢就系白雪公主同灰姑娘架車"愛麗斯架車..美人魚架車..胡迪同巴C光年架車\\.
1路都有好多好多工作人員叫我地吾好行甘前!!其中有1個人問老公[依..你又好中意DONALD GA?]
老公話果個女仔相媾佢先甘問啵//[嘔]..之後個女仔走左去後面見到糖老B吾0係我地果邊..
就靜靜雞同我話[DONALD吾0係呢邊a"0係對面喔]我就話[甘點a??]之後佢就話咩都睇吾到!!
真系好THANK YOU佢a*!!>3<"啜2...愛死佢!!!>V<"""""
最後就系登登登登/[我最愛0既糖老B,DAISY,MICKY,MINNIE]架車車出場喇""
我同糖老B揮手..佢都見到我丫**吾知佢認吾認得我呢?!老公就拎左個糖老B袋比佢睇!!
糖老B睇到丫...佢指住老公個糖老B袋!!老公就狂追住糖老B泥影..話要做個[糖老B特輯] "
好快就睇完..食完個LUNCH就去左睇[米奇幻想曲],,超級好睇a``
然後就夠鐘玩[巴斯光年星際歷險]!!咦..我好渣*得個幾千分!!老公幾廿萬分...
我見到前面個小朋友都有幾廿萬分丫..突然感覺到自己好屎!!T^T!! 玩完之後又見到果3個打鼓果班人..
我同左佢地影左張相!! 之後就去左[探險世界]玩呢個[森林河流之旅]..
今次呢個吾洗點排隊..好0野""開船LUU...果個船長兼導遊搞笑家""0喜2*
有得睇長頸鹿啦..斑馬啦..河馬啦..鱷魚啦..仲有食人族同埋咩火神水神交界0既地方添a*....
睇完就夠鐘去睇[獅子王慶典]luuu..好快就飛去排隊LUUU*排排下隊比D自由行打我同老公佔...
妖!!黑人憎!!我米脾4囉...吾排喇!!等下1場..最後都比老公拉反我入去排隊!!入到去,..
得番d好高好高0既位坐..我又近視WOOOO!!即系吾使睇""1開頭都幾好睇0既..之後就悶到我訓著左*
訓到睇完..老公就嗌我起身喇!!出番去就去左排隊玩木伐過去[泰山樹屋]NAAA"去到..冇乜野好睇!!
影左幾幅相就閃閃閃":去左玩旋轉木馬丫..咖啡杯..玩完見到WINNE THE POOH&TIGGER喔..
排隊排左好耐先有得影a*..同佢影完又見到糖老B WOOO!!跟住同佢影過相相,,今次終於都同我玩喇..!!
因為我拎左老公個電話套泥用..系糖老B家!!所以隻糖老B就同我玩NA::嘰2...佢又拎住老公個糖老B相機袋WOO*
超級開心a!!好快就叉吾多夠鐘睇煙花LUUU...不過見未夠鐘..我同老公又走左去玩左2次[飛越太空山];;
[巴斯光年星際歷險][太空飛碟]..勁正喔!!老公之後又同左個令女姐姐影相,,開心死佢啦!!WOOOO....
煙花終於都開始LUUU*超級開心a!!!好令好令丫..!!睇完就即刻就反去LOCKER拎番晒D野..閃人LUU!!
今日玩左11個鐘a*!!好[支力]好[支力]丫..連行路都冇乜力喔...反到屋企沖涼打機訓教L:UU!!

 2005-10-17 03:22 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 



                                                         
2005 年 10 月 10 日  星期一 晴天

                           ,."[◆"*內每句話誰肯??  

好野.. 愉快

期待明天*

           迪士尼...我泥緊naaaaaaaa!!哇卡2

 2005-10-10 09:08 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]