| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2005 年 10 月 17 日 星期一 |
 |
,."[◆"*懷內每句話誰肯聽我講?? |
So |-|APiiiii* |
今日好乖丫..識起身番學啵*!!!梗系啦..吾可以比個周C蓓睇死我成日吾反學0既!!.\ ____ /.
6點8先起身..慢吞吞甘整埋D野..就出門口LUUUU""話甘快又到黃大仙..
等齊人就飛去巴士站..好彩吾使又追車0者!!開心死..超級眼訓a我!!
琴晚4點幾先訓...><"0矣!!0係巴士度又訓吾到啵..個SUN電視較到勁大聲LOO!!
都算NAAAA""後面仲要有個女人懶系有文化甘0係度讀英文!!知你英文好NA,,
D S尾音大聲到PK...成日都聽到佢0係度[時時]聲...炆a*!!
反到學校集完隊就上番課室LOO,,今日有條新女入左泥!!怪怪的,,
冇人撩佢講野..佢上堂真系好L有型!!0係個櫃筒度玩電話..好L揚果隻添丫..!!
細欣仲同我講,,佢小息當街當巷拎住個電話周圍走...1個字夠晒形容佢..[勁]!!
電腦堂..搵知料\\查實0係度玩!CQ..0可2!!
英文堂..默書仔..冇溫到啵!!唯有出喵"卡卡
MATHS..真系好難頂..什麼有理數無理數!!煩到嘔電丫*決定1教訓天光"
訓左2堂..LUNCH LUUU**正...不過點知又系悶到PK"
PE堂..打棒球!!超級勁丫我..[全壘打]無得彈!!不過都系得1分"超..
放學去左7仔買完野食..就搭車,,PK嚕!!又比我地見番上次個咸濕佬" 撞鬼嚕..
臨走仲要對住我地淫笑..依D米就系香港0既敗類囉!!
反到屋企沖左個靚涼..就玩電腦!!傾電話""老公放公又要踢波..依,,黑人憎"
落去老公比左錢錢我搵左PK落泥喇..落左PO安道HAR..悶到死!!又冇人WOO"
之後反左屋企..睇電視@@"PK收到個電話就仆左落去NAAA"有異信冇人性!!><"
淨反我同朦仔0係屋企..><"吾制a!!今晚要早d訓先得"""
|
|
2005-10-17 11:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|


« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 18 | »
|