,."[◆"*懷內每句話誰肯聽我講??
吾得...我要勤力0的寫日記先得!! 金日就有反學...乖乖豬!!上堂比心機聽書..訓左1堂咋* LUNCH同a盈..a兒..c蓓..講人是非!!真仆街*>b< MATHS小測..識幾題*=_________= 集會...講課外活動*差D訓著!! 金日勁驚搜書包...將部電話左塞右塞!!最後都系冇搜到.. 呢間學校真系煩*)))放學即走...呠呠呠!! 反到屋企...媽0米0係度講丫哥壞話//OHHH*比人識穿左TIM" 玩電腦...玩到老公反泥..食埋野就落去睇佢踢波!! WOOOO...老公超勁a*個頭頂入左....[型型型型型]* 反泥沖涼...玩電腦"打日記..訓教*
2005-10-01 12:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
0合..又寫日記luu*| 冇反學仔唷!!嘰嘰..12點幾起左身..悶悶的!! 都系學校好玩0的..之但系..太遠luu!! 嘿嘿...老公放工反泥買左野比我食* 之後就死左落街踢波!!呠佢丫麼...>B<" 我就同晶落去行行行行...去左6記糖水舖!! 見到住0係我棟樓果條仔..晶話佢令仔..!!0合* 問我同老公一齊會幾耐...吾知0尼!? 可能到我吾相再去[乙水]佢0既時侯就散LOO!! 不過暫時都吾會0既..我甘愛佢!!0華卡卡卡卡卡!!
老公..我愛你!!
2005-09-30 12:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]