,."[◆"*懷內每句話誰肯聽我講??
中秋節...悶悶的*1d都吾多之多彩a* 日日打牌打牌打牌...真系重重覆覆重重覆覆重覆又重覆家啵!! 悶悶悶..無聊無聊無聊*MON2你在那兒??我好L卦住你a* 我好想發癲a*學校冇你陪我..我真系好吾慣!! 吾想反學*我諗就系甘0既原因喇*!!
2005-09-20 01:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
OK,,夜晚打牌... 大羸家系我">V<!! YEAH!!上次慘敗...金次仲吾贏番??* 34底..仲贏左28蚊!!勁.. 屌..差D食到舖大0野0拉!! 算...輸少當贏嘛!! 吾知聽日反吾反到學0尼??
2005-09-16 01:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]