| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2005 年 11 月 7 日 星期一 |
 |
,."[◆"*懷內每句話誰肯聽我講?? |
開心開心* |
wawawaaa*今日零捨開心!!!1朝起身..整好野就出門口luuu*
之後去買'捉'食..今日要買多碗a"因為要買埋比細欣..真系好好味>V<
搭車果時食碗'捉'..OH SH!T,,[0朗]下[0朗]甘!!超級難先食到1啖loo"
第1堂>>電腦堂..派卷!!我冇測到..so要抄1份比a sir*
第2堂>>英文堂..玩玩玩!!miss炸型,,我地0係坁G堂零捨嘈丫0麻..
小息落左去吃野..悶死我喇!!a兒冇反蛇女又冇反!!隻開籠雀吾見左..喊a!!
第4,5堂>>中文堂*..悶到PK"MISS又吾比人教教豬!!連釣魚既機會都冇loo"
唉..今日聽完書之後"我玩3國無4既時候..周瑜好令仔家嘛!!點知本中文書醜化左?!
小息..冇落到去!!朱古力同灰雄打交..灰雄淆底又吾夠打..唉!!真PK"以為有野睇..
訓訓都彈起身,.,點知冇料到既!!妖..冇癮丫真系!!早知就吾理呇a啦!!
第6,7堂>>MATHS堂"好比心機計數,,抄筆記..超級[支力]!!
LUNCH>>悶悶的..好難先至捱到完左LUNCH!!唉唉唉唉唉*
PE有3堂,,玩推鉛球...超重LOOO"不過好開心...嘰嘰""
放左學之後細欣同我1齊留0係學校打排球...仲有S!U游添""
HAPI HAPI HAPI MORE..I'M LOVN'T IT""甘就1DAY LUUU!!
P.S 好卦住老公BBB...第1日反工吾知點呢??
|
|
2005-11-07 07:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|


« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 18 | »
|