^^哈佬__大家好牙,,而家已經好夜啦,,4點幾啦,,差唔多5點
我今晚唸住通霄牙..但唔知得唔得呢?我驚一陣就訓啦*悶牙ma//
我icq得幾個人on左.[飛古..李浩賢..kai亭]*msn就重少人牙[得雪雪同威龍喳]
好彩雪雪肯同我傾計喳,,如果唔係我而家悶死___!
今日我拎左隻眼仔啦*我又唔識用喎-0-用唔到...之後等牙哥番黎先整隻眼仔.
今日去左炮台打波嫁...一去到*得幾個人喳,,我地見到單車..就問佢地借車踩啦
踩左陣,,見到[尾指]佢地黎左炮台打排球,,之後我地咪一齊打lo//
跟住打到悶啦,,又打藍球....打打下竟然xxxxxxx,[比我見到惠惠比條仔拖住]
我都唔講啦*跟住我打打下波,,行左去一間屋頂上面牙*我驚嫁,,
之後我係上面一陣..我先落番黎...比肥ki佢地笑我牙-\/-
跟住咪打波lo,..咁就一日*
我覺得讀[黃楚標]d男仔好冇眼光牙..某部份姐..要埋d豬扒做自己條女,唉
[[[Bi*Bi]]]

呢個女仔,,真係好Cute嫁..我忍唔住要放上黎睇牙*
|