Her!Everybody....
今日牙真係白痴*訓到2點..到啦...琴日實在太夜訓啦...
我未起身果時牙..己經有好多電話打黎嘈嘈嘈嘈醒我嫁啦*但我都冇醒到-0-
佢地真係煩啦...不過吾可以怪佢地..我訓得遲姐..嘻!!
我琴日牙..應承過林思今日落街嫁,,但最尾到拒絕左佢...我好衰Tim
算啦-/\-跟住我一起身打比肥KI佢,,,,,,,死八公..去左人燦屋企牙*哼哼
之後我打比人燦啦..肥KI聽電話*佢話我打錯牙,,衰衰的狗///卡卡卡
希望佢時運高..睇吾到啦../\/\跟住咪同肥龍傾電話囉*
傾左好多野啦...不過平時都係咁多野嫁啦-0-
之後我就玩電腦...係到玩眼仔*同個隻[2B的狗狗]玩眼仔..-\/-
玩左陣..就上人地D日記睇下.....之後去左牙徐日記留言言啦*..........
玩到而家打日記啦''成日都冇落到街,,,,,悶悶
今日好似落[余]咁''''我覺得天氣唔好,,個
情都咁差差嫁*
打住咁多先*閃人//



|