今日生日喎*悶悶地啦,,,有好有唔好啦...
今日生日,,有[k a i ],,都唔係話[唔k a i 心]既.. 番學排隊等車果時呢..
比我見到牙輝喎___哇..奇蹟牙*之前見到都遲到...而家佢早左番學LOo
如果我日日都係呢個時間咪日日都見到lo,,he__
番到學校*我最慘就係突然肚痛牙,,妖__痛到我食完飯先冇事-\/-
[飛x]佢幫我拎左個蛋糕啦,,,唔知點算好啦而家...煩
我又唔識佢d fd,,今日朗怡果d又出左去*本身[飛x]話幫我搞..都冇搞到啦*
我驚佢憎我姐,,[唔會掛..]小息果時牙,,[飛x]走過黎話請我食野喎.*
[卡卡]..勁牙''之後放學---番左屋企,,

*之後呢,,番左屋企玩左好耐電腦..之後先等到朗怡果d番黎..
跟住我先落去玩*,,重有冇乜野玩個隻,,-0-唉,,冇乜野玩,,
之後落到去見到[王強]..同[大ma]*咪一齊玩lo*重要好悶,,冇野玩,,..
係咁啦,,生日已過..bye,bye..
|