JUST PAST
oh派卷了
就是差呀
差就差呀
我是很蠢的了
tou兄都說叫我簡文科滾去背書好了
琪實也挺適合我`
我有什麼專長?`琪實什麼也沒有
-______________________-算吧我倒沒所謂
日文沒上一堂甩了很多耶`
之後又是行mk-o-
想入間店啦`老板娘企左係門口汁野`
我想係佢後面入啦`掂一掂佢就比佢鬧!
原來佢係大肚婆`我也看不見`
之後我說了對唔住我睇唔到`
佢狂睥我`有問題的說`我看也不想看了
買了2條褲`有一條又不喜歡的說`
明天汁衣櫃清東西了
冬天冬天真的很喜歡冬天-v-
近排就是常常看涼介`
我是很花痴的說^o^
看帥哥是一件開心的事哦`
疑幻`疑真
考完啦!`
除左is同geog我溫得辛苦其他都冇乜野
今日考數我真係溫得好少好少好少`
因為我覺得我識-,-
但琪實我因式分解..錯哂!算數都考完-_-3條ja^`
我以為我laws of index會識哂<-好似係串錯既!
但琪實都係自大-_-
今次數學一定唔合格!`
點都好啦
我是十分多謝周小姐的
佢教數真的十分好`我幫你賣廣告^^
<-那個傻仔寫比我的說^o^ya周小姐我愛你
考完之後去左唱k
oh竟然眼訓
周小姐不見了的說
2星期冇on msn^o^很掛著你們的說
糟了我好似冇咩邊科有信心合格`全炒就笑死me-_-
just let it be
對我好幹嘛?我真的很怕`
睇見我個qooza真係好樣衰-_-
可惜小姐我就是沒時間坐幾小時整靚佢`啦啦啦
今天考is真是想殺人`
小姐我溫了2大天耶!
我phy`鏡`uv`infrared`EM waves什麼我70%背了-,-
好才我bio唔係溫得好多`我溫那些大部分都冇出-`
一路考就是一路想鬧人
好才我琴日有睇味分高下`哈
如果唔係我真的會鬧人
今天問同學`差唔多個個也有看的說`yo
明天考英文同pth應該很開心吧-"-v
愛嗎?對不起我不需要
` ... . 痛 不知輕 重 .`* 淚水鮮紅 ,. 全 面放縱 ] * ★
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 100 | »