JUST PAST
唔知咩事
好耐冇打too
依幾日都係出過一次街而已
同小婷大中一日遊-o-
我發覺
琪實我都幾怕悶
日日係屋企...我都唔知做咩
呆完又係呆
諗下
琪實好多野煩
13號..仲出唔出我都唔知
14`15去camp嗎?要去襯手了小婷-o-遲左冇得去
好想剪頭髮的說
作業做都味做過..
唉-_-
依個暑假好似過得好快..-_-
好想去bbq+打保零波+唱k
bbq想夜晚去..-_____-
想下
就算了..
好多味知之素..
大家想打我嗎=-=?
現在發覺
改版真的很難^^
搵左一半了
慢慢等=ok^^
近排所有時間=打機-_____-
很不充實哦^^
不打機也沒事做吧
總比天天在家on99好
今天同臭雯出左mk@"@
買左3件衫
3件都平到唔信@"@哈
so happy的說
-________-`
but game出了點問題/~\
如我知錯`可吾乃念最初?
如果我的愛 甜蜜=20%`痛苦=80%
那我應該愛什麼?
到底應相愛? 或分開? 假設情不再 應該等妳決定 我假裝瀟灑望海 我早都知妳離不開 真叫人感慨 但我對妳愛念 未曾改 我但願他珍惜妳 這顆心不忍看妳落淚時 一串串 令心酸酸 仍舊仍舊眷戀 我但願他珍惜妳 愛可一生一世永沒盡頭 不要我 內心輾轉 無盡無盡掛牽 愛妳卻未開口 寧願像現在是好友 願妳開心偶然想到我
___________________________________________________
今天老早比老豆嘈醒了
心情超不爽
____________
明天轉版面
封版一星期^^^^^
多謝合作`
反正也沒人看^^
` ... . 痛 不知輕 重 .`* 淚水鮮紅 ,. 全 面放縱 ] * ★
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 100 | »