JUST PAST
今年f.3
簡左好多課外活動`唔知今年癲左咩線
簡科先黎參加活動`
好後悔暑假日日坐係屋企打機/o\`
我既青春燒埋今年+下年=88
我點都要玩玩玩ya
今年2`3`4`5`6都有活動^^
咁我幾時活書呢`?i don't know`哈
今年因為咁弱智`so同番幾條友fd番`YA
比10個叻我`!哈
數學geog`10萬個唔識`點算點算
唉/_\
我只希望課外活動不要玩殘我
正常番學第1日`
又唔會話唔慣既-_-
不過我唔多夠訓隻眼乾乾乾`成日眨眼好難頂
証實左上geog堂我係90%會zzz
番學有番學既好
放假有放假既好都好矛盾
我唔想因為番學搞到我d fd疏哂-_-唉
紅色大眼鏡`琪實我覺得副眼鏡幾靚的說/_\
唉`番學好多功課and數唔識
@_@今日派左份野好多野都想參加的說
3大樣`!ya`最好就玩得哂
同蕊仔`小婷`璟仔一齊-v-`
星期5同find補習`ya`忙忙忙!
今日真係超低能`!
同km同finf去報名`全程係到笑笑笑
just like白痴`哈
幾好玩的說`
onj大遊行`!ya
話咁快聽日又有PE/~\
開學會打多d日記
今個暑假都唔知搞乜/_\唉
d功課趕到番學先黎do
暑假/_\唉
月月我愛你
maya`狗狗`女女`輝叔`輝輝`拔拔`小信`愛你們too^^
肥發`飛基`紋
以上就是今年暑假識的-____-少到不行
月月識了2年了/____\下年不要不要me
下年童話=88
今年..
希望我會比心機讀書啦`哈 只是希望而已^^^^^
唉-___-
今年=onjj
勁多新老師
好似好多都好惡`唉`今年除數學可能都會悶死
is同geog上左第1堂就想zzz
英文=憎死條老師^^
以後唔知點叉涯
f.3好似好大個
但我覺得我同f.1好似冇咩分別
神呀/____\我要升上f.4
買左包書膠^^包書先
` ... . 痛 不知輕 重 .`* 淚水鮮紅 ,. 全 面放縱 ] * ★
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 100 | »