|
琴日整餅整到2點!好痴線
好才今日冇人話唔好食!唔係打死你地`雖然個樣唔多令`哈
琪實我想比好多人食架<-姐係一人一塊 不過我驚死唔夠分!
so好多人冇比`但竟然有多-`無奈拜託
嘉敏送唔到比佢/_\媽媽別怪我`哈比你主席老點我
本來想比餅比km同周小姐架`不過唔多夠分`哈
真是對不起你們=`ha
今年party難得玩到咁遲!
幾開心丫今日`
d野食又夠多
遊戲都好玩!ya
原來我地班人幾好戲`
李凱超笑死-`廿4味!
小琳小蚊小婷都係!好多好戲人!哈
抽獎`珍珍薯片`哈
小婷電人個舊野好搞野/o\
發現左家驅真面目`真係唔好講笑-`哈
狂影相影相!好野!

影條友手震!
哈`以上都係比較ok的相`
今年都收左3-4份禮+n多g古力!
雖然冇上年咁多不過真係好開心!
<-by小偵`衫仔*0*
↓ 左1波子琪小婷`2綠色東西是小龍班主任`3藍色東西是km`4 g古力是肥丹仔`還+上一堆同學送的g古力

意外地肥丹仔送野比我@o@人家很開心的說!哈`小偵那份蠻貴的!
夜d同蕊仔出沙田join璟同明同學!
傾左一陣就走同蕊仔周街試冷帽!睇岩左頂2舊水既帽!貴死-`人家是窮人
走個陣同蕊仔好認真咁睇牌唔好搭錯火車方向!
點知冇搭錯車`但我地掛著傾計唔記得落車`
真係笑死我地lo!笑左勁耐=`
冇搭錯車落錯車-`總之就是沒差`哈
番屋企很開心地同月月+狗狗傾計仔-v-`一路傾狂食豬古力/_`
忽然很掛著輝叔!
總結!今天很快樂!
打了篇十分十分十分長的日記`有我一個月的份量!哈
a happy day=]
|