| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
戀聲  |
|
本命:
櫻井鈴鈴(1300要連在一起vv)
次命:
mamo`皆川`小潤
後宮:
子安`石頭`包子`小西
釘宮`齋賀`甲斐田
井上papa`大輔x2`綠川
(以上為主要後宮XD) |
| | |
我的好友  |
|
| |
| |
|
| 2008 年 1 月 8 日 星期二 |
 | |
| -o- |
|
我琴日
成日都聽著櫻井孝宏把聲
我覺得十分幸福=`!
請容許我發陣花癲
佢把聲真係超級好聽!
把聲又特別!一認就認到!ya
好啦發完癲講下今日既中文
琪實我都空左幾多下`要同腦諗既我都冇填
同堆第1part個到調轉左lo`
比喻同類比=88
收卷後浮左個.0.咁既樣出黎
點解係咁既樣我都唔知=-=`哈
算數都考完-`溫geog啦大家
大前提:睇某幾套卡通片可以聽到櫻井孝宏把聲
小前提:今日又有個幾套卡通睇
結論:我今日又可以聽到佢把聲
因為依個關係`我既中文幾差都放棄傷心了-_-v
|
| 發表時間︰2008-01-08 01:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 1 月 7 日 星期一 |
 | |
| -O- |
|
冇打日記咁耐`係懶唔係溫書`哈
丹丹敬拜你=`哈
話說`我今日唔識串手bo
將hand串左做head-`
將soap串左做soup=`哈
用湯洗你既頭`onj!
真係100個低能-`
一番屋企玩電腦玩左勁耐`
都唔溫咩書好-`
話說`我琴日訓覺訓左好耐`
訓到8點半起身睇電視-`!
我最中意個個out左/o\
反正就是太無聊打下日記-`
明天考中文-`
我諗唔洗點溫瓜-`
下個星期考垃圾-`
數下個星期考就好lu`
大家努力-`
|
| 發表時間︰2008-01-07 01:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 1 月 1 日 星期二 |
 | |
| -o- |
|
訓到3點先起身-`哈
話說
琴日去左依個銅鑼灣倒數`
多人到我連個時代廣場正面都睇唔到
真係唔好講個銀幕!
行行下咁就321`oh
最有記憶都係之後去左柴灣食宵夜-`
真係乜鬼野食都冇架bo!
冷笑話一大堆!
凍到-`入心入肺
.0.咁又一年啦!
這年還是大家一起過!
聽日又番學-`
要快點做功課了!
|
| 發表時間︰2008-01-01 07:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
` ... . 痛 不知輕 重
.`* 淚水鮮紅 ,.
全 面放縱 ] * ★
  
|
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 100 | » |