|
我不得不應接受
人類真的很渺小=`
可是卻能改變世界
依排無聊得滯
睇哂成套叛逆的魯魯修
當然是因為櫻井孝宏!
第一季咁完真係估你唔到=-`
夏利失憶個到-`最後相見個段對話`很令人傷心的說-`
睇完就有gundam+死亡筆記既感覺=-=`!
R2魯魯個份心情-`我能理解的!
依家無啦啦彈左一大班Geass出黎-`
最後我估都係happy ending=`
我發現左樣十分開心既野^o^o^o^o^o^o^o^o^o^o^開心到要用依個on9樣!
說話`我親愛既櫻井配左套叫純愛羅曼史既動漫bo
問題係咩呢-`依套係bl-`內心奸笑一億次!
我一聽到佢把聲就十分興奮^^佢啊啊啊個陣真係笑死我-`
*ps:我不是變態^^ 才怪-`
________________
今日同左媽媽出mk買野=`
買左ok多野lo=-`
1對LACOSTE`1件衫我既
1對尖頭銀CON屎`2件衫媽媽既
媽媽對鞋我比錢的說=]幾貴的說-`so我一定會著`哈
夾夾埋埋都洗左千幾蚊-`
我洗左8舊lo=-`一對鞋+一件衫
我負身家有一半都係我媽媽對鞋敗左`我媽媽對鞋貴我成舊水有突-`
依家身上得番78.3 去死啦唔該
|