JUST PAST
噢
我瀲耐冇打日記了
話說13號個日我部電腦比老豆剪哂d線!
由於冇咩人約既關係`就日日係屋企on9了!
依家諗諗下又覺得電腦琪實都唔係咁重要
日日上網開左yahoo之後琪實又諗唔到有咩做`哈
有番電腦又好似都係咁啦-`
上個星期6就彈左番大陸`押韻的說
表姐結婚bo`琪實我都唔係幾知邊個`哈
番上去拎利是同玩!
表姐幫我部手機痴左石-`第2個表姐來的說
之後係佢個飾櫃到任試鍊同耳環都幾好玩的說-`
開鋪頭都唔錯丫-`
訓一覺咁又彈番黎香港
個陣覺得有時間番上去玩下都唔錯-`
但諗諗下又覺得好似又冇咩野玩-`噢很煩
f3生涯咁就又過左一半
遲d小偵又生日又出去玩了-`
新年錢就黎洗哂^o^
小姐遲d仲要買書包的說`哈
冇打一排日記都懶左=`
好多小說等緊我=v`
今日派番小學d相真係笑死我=`
成堆人係到搶相睇-`
小時候既玉照
命名為 玉照大風波`哈
呼-`
搬野都搬左成個新年!
功課又味做`電腦又冇乜點玩
k埋彼岸同曲徑-`
我真的十分佩服藍大=`
怎樣可以全部人都連在一起`天!
新屋到依然乜野都味有-`
雖然就好似搬左好多野咁`
冇乜家俬`d野係紙箱到都懶得拎出黎
小姐買左碌架床了^o^本來唔買的說
佢一張已經佔了我整間房-`
就是有台連櫃那種`但20號先送黎-`
那就是說小姐要係地下玩電腦+訓地下直到20號
電腦d線都唔知幾時先有人黎幫我整/o\
新屋果然比我這裡小很多-`
我這裡好像有一千尺吧-`
大中的窗台很哂地方=`
媽媽要跟老豆一間房-`
一天又不知要嘈多少次`
就到13號了/\/\
話說
依幾日狂睇家俬-`
本來好想買既野依家都冇得買-`
我就發癲-`又唔比人買又成日叫我搬野
依個唔係問題`問題係無啦啦夜晚7`8點先叫我落去搬
都唔知佢地係咪痴膠花-`
用左2日時間ko左套戀愛情結
還真的看到我成日喊/______\
做咩鬼依排睇親個d野都係咁-`
不過動漫冇漫畫咁靚就係真
小泉同大谷把聲都唔多好聽-`聽聽下就慣
最襯都係maity把聲=`唔知有冇串錯`哈
今日k緊天使怪盜-`
依套野我好似f1個陣睇的說-`
佢配音唔錯!`我幾中意依套野個feel`哈
飛輪個feel真係好正!`今日順手睇埋之前味睇個幾集
依套野配音都好好`哈
宅男的生活-`天啊
夠了我要冷靜-`
好多人番左大陸/____\
還有周小姐在香港^o^
新年唔洗拜年咁叫咩-o-?
` ... . 痛 不知輕 重 .`* 淚水鮮紅 ,. 全 面放縱 ] * ★
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 100 | »