| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
戀聲  |
|
本命:
櫻井鈴鈴(1300要連在一起vv)
次命:
mamo`皆川`小潤
後宮:
子安`石頭`包子`小西
釘宮`齋賀`甲斐田
井上papa`大輔x2`綠川
(以上為主要後宮XD) |
| | |
我的好友  |
|
| |
| |
|
| 2008 年 2 月 2 日 星期六 |
 | |
| -o- |
|
今日無聊得滯
順手睇埋少陰`
睇到最後都有d想喊-`
死啦我又好想睇番小說-`
不過都唔係幾好意思問sy借-`之前自己又唔睇`
唉`買既話我首先會破產!
依幾日持續咁凍
我就快變雪條
13號同肥丹約會去^o^
新年今年唔去拜年-`
都唔知我銀包點算
遲d搬左屋`飯錢又少大半-`
~"~唉`挑起我少陰條癮
聽日出街同老媽買衫-`
我想買件大褸好q耐`
基於太窮`都唔知點死件大褸出黎
大褸貴到嘔/_\
唉-`
睇完動漫我心煩!
|
| 發表時間︰2008-02-02 09:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 1 月 30 日 星期三 |
 | |
| -o- |
|
我正係知今日凍到痴線
今日我連褸都著埋上身
一d用都冇-`
今日玩手機玩到眼痛
如果lunch之後d人冇番既話
今日下晝就有7個人冇番學`哈
再凍落去我會變雪條
落雨了
冬天琪實是很少落雨-`難得佢落雨
很喜歡雨就是
今日上數學堂玩左2堂psp!
很開心就對-`哈
今天同學調位都很好笑的說
私奔@o@`哈
番屋企見到豬月又閃左番左屋企就是-`
不管那麼多-`小姐不會悶就好
搬屋`講得咁好聽
琪實味又係將d野搬去第2個地方訓
說真的`
我老豆說唔多買新家施-`用舊的就好
那小姐真的不知道怎樣才能將東西放哂進去
平時又唔見你咁慳-`依家你又識嗌我地窮
知你想住大屋-`有錢才行`廢話就一埋
psp/_\琪實我很想要你的
你~太~貴~了~養~不~起!
|
| 發表時間︰2008-01-30 10:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 1 月 29 日 星期二 |
 | |
| -o- |
|
明大人生日快樂
小姐陪你食飯算是你汁到了=`
天啊
今天看不可抗力
竟然看得眼淚直奔-`
就是很好哭-`不過沒有流出來就是
連我都懷疑是不是真的這麼好哭=`
小姐看書絕對很少哭-`
我發誓這本我買定
就只看不滿18能不能買而已=`
寄的好煩哦-`
繼雙程之後`我最喜歡就是這本-`
決定了
小姐搬大中
不過6千租還真吃不消-`
我看遲早要搬走
上堂還是-`悶得很
今天傾那個垃圾壁報
還真的很垃圾
小姐明天早退
小婷SU`我看那個壁報多半告吹
不關我們事-`這也沒辦法就對
今天收相woo有很多可愛的玉照
大飽眼幅就是這樣用的`哈
|
| 發表時間︰2008-01-29 09:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
` ... . 痛 不知輕 重
.`* 淚水鮮紅 ,.
全 面放縱 ] * ★
  
|
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 100 | » |