|
我親愛的月月生日快樂=`
黃金18歲來了-o-
上年`今年還是一起過=)下年也要一起過!
我們一直也在大家身邊呢-`
還有親愛的yoyo生日快樂
_______________________________________
今日終於ko埋本we-`
估唔到出左咁大本仲有續集0-0
我一定會買哂成套we-`
之後拎去傳教的-`v
班上沒人看梁望峰我很傷心的說-`(就是打不出他那個峰字-`)
lunch的生日慶祝=`
陳sir切個塊蛋糕真係鼻屎咁細-`慳到丫
已經切到勁尖細細舊=-`仲要係中間開多刀
之後比蔥蔥fake親
話個舊係黑g古力->蛋糕
拎左先發覺!好一舊慕屎蛋糕-`
真的是蛋糕哦=-`
慕屎真係好難食好難食呀!
最後d蛋糕岩岩好分哂
原來陳sir切咁細舊係岩既0-0?物理角度0-0?`哈
gap堂-`睇f2 drama
哇=`我睇完剩係覺得
好多舞會!好多灰姑娘!
有2組原全唔知佢地up乜-`
原全覺得f3+f4絕對唔會比唔上f2^^
b班隻舞係幾好睇的說-`
僅只如此`
如果失去了活著的義意
那跟死人沒有分別吧?
|