♥::Wa!t F0r YoU! <3
Don‘t cry because it is over, smile because it happened.

                     

  
[[* 1個人   
               
 原來不容易-`
 

 

 

暱稱: 雨`
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 戀聲 
本命:
櫻井鈴鈴(1300要連在一起vv)

次命:
mamo`皆川`小潤

後宮:
子安`石頭`包子`小西
釘宮`齋賀`甲斐田
井上papa`大輔x2`綠川

(以上為主要後宮XD)
 

訪客留言

 
最近三個月尚無任何留言

我的好友
 
小婷`
小偵`
威威`
Ayumi (star08172006)
   

   JUST PAST



 
2008 年 5 月 31 日  星期六 晴天
-o-

又一個美麗的星期六-`

前幾天上學快累死!

困得不行-`

hist+math`2堂我不知為何一上就想睡-`

一次追四套動漫果然很辛苦/_\

今天一次過看完4集更新-`還有一本漫畫

丫丫

今天很沒效率地溫了math=`

做了EX12A+12B做了3小時-`

天呀-`是33333小時!!!

12C我好像看不懂=-=我都懶得再去看

我溫一小時=玩了半小時多-`

我自己都快想打自己了-`

接著看了彩雲國物語=)

之後便出街買東西吃-`

到了現在=`我真想罵自己一句人渣-`

現在在看變態靈異學園=)

不知為何看這本書很卡=-`好像跟別的小說覺感不太一樣

逼得我要以很慢的速度來看-`

想看很久了-`看見kai子有便搶掉了

讚我醒目吧-`v

很好!我喜歡腐化的東西!繼續吧!

明天又要出去補習-`半天時間都沒了-`

功課還沒做`呀`好像要默書

小優-`賜力量給我!我要溫書的動力!!

難道要我在房子貼滿你嗎?

大家..

信神田者得救-`多謝=-`v

活下去總有能做的事吧

                                                       

發表時間︰2008-05-31 11:52 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 27 日  星期二 晴天
-o-

我親愛的月月生日快樂=`

黃金18歲來了-o-

上年`今年還是一起過=)下年也要一起過!

我們一直也在大家身邊呢-`

還有親愛的yoyo生日快樂

_______________________________________

今日終於ko埋本we-`

估唔到出左咁大本仲有續集0-0

我一定會買哂成套we-`

之後拎去傳教的-`v

班上沒人看梁望峰我很傷心的說-`(就是打不出他那個峰字-`)

lunch的生日慶祝=`

陳sir切個塊蛋糕真係鼻屎咁細-`慳到丫

已經切到勁尖細細舊=-`仲要係中間開多刀

之後比蔥蔥fake親

話個舊係黑g古力->蛋糕

拎左先發覺!好一舊慕屎蛋糕-`

真的是蛋糕哦=-`

慕屎真係好難食好難食呀!

最後d蛋糕岩岩好分哂

原來陳sir切咁細舊係岩既0-0?物理角度0-0?`哈

gap堂-`睇f2 drama

哇=`我睇完剩係覺得

好多舞會!好多灰姑娘!

有2組原全唔知佢地up乜-`

原全覺得f3+f4絕對唔會比唔上f2^^

b班隻舞係幾好睇的說-`

僅只如此`

如果失去了活著的義意
那跟死人沒有分別吧?

                                                       

發表時間︰2008-05-27 08:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 25 日  星期日 晴天
-o-

天空哭了呢-`

為四川的人民們

連死者的份一併活下去吧大家

夢始終要靠自己的手開創吧?

傷痛過去了`站起來吧

___________________

十分煩忙的生活

沒錯是煩-`

明天HE考試=`真係XYZ

我仲係咩料都冇lo-`

煩起上黎聽日整餅算了=-`

煲緊新動漫-`

殭屍借貸!我原全是為了櫻井+鈴村健一`0-0

有書卷味既人真係好岩櫻井配-`哈

輝叔狂叫我睇家庭教師

我想睇好耐了-`

考完試真係要睇下唔好講笑

20號`星期二要番日文-`

pk`星期三仲要考hist+eng

真係玩殘我

我日文差個0.5分拎到個爛努力獎-`

100蚊飛走了

我真係賤格-`有卷在手都拎唔到滿分

星期一的英文畫劇好成功!

英俊的王子+美麗的公主=gd

雖然拎唔到第一好可惜

不過a班真係唔錯既-`

話說佢地個白雪公主十分可愛=`

平時真係估你唔到的說

活著的理由是什麼?

                                                       

發表時間︰2008-05-25 08:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


                       
     

 

« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 100 | »

 



soundless voice powerd by ピアプロ