| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 12 月 1 日 星期六 |
| 很開心* |
今日訓到2點半豬紅先打比我-3- .. ''
之後4點出去同佢唱k .. 首先拎返d貨返公司先 ..
重死人啦! .. 今日暖返好多了! ..
唱到喉嚨好鬼痛 .. '' 我又癲婆上身 '' ..
好耐冇試過咁了* .. 7點就走人了 ..,因為豬豬要返學=]]
咁我冇謂阻住佢發達 ,, 哈哈 '' .. 咁我就自己去行左一陣 !!
冇野岩 '' .. 之後走左了 '' ..
跟住返屋企食飯 .. 睇下電視 '' 玩下電腦!! ..
|
| 刊登時間︰2007-12-01 12:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 11 月 29 日 星期四 |
| 很痛呢-3- ''.. |
隻腳好痛丫 .. '' 都唔知幾時先好!! ..
無啦啦要踩10日先有得放假!! ..
又病喎 .. '' 真辛苦* .. 連妝都唔化就返工
暈下暈下 .. 好彩之後好返好多''..
次次都係臨收工先多人 ,,日日都要遲走-3- ''..
不過算啦!!!! .. 今日買左對新鞋* .. 雖然好簡單 ..
但我覺得幾令 .. 又頭痛緊聽日返工著咩衫好了
返埋聽日就放假了* .. 期待中 '' . |
| 刊登時間︰2007-11-29 01:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 11 月 22 日 星期四 |
| 返工.. |
今日又返工了 '' .. 好似放左假=冇放假!! ..
今日超靜 .. '' 唉* .. 點解會咁架 ''..
到收工都差d+2 .. 差一百蚊-0- ''..算係咁架啦
今日超瘀皮 ..'' 著著下對拖鞋條帶甩左-0- '' .
拖住行返去 .. ''比人笑死我* .. 只好著住第二個同事對拖鞋 ..
其實我都有對鞋係度 '' .. 不過係對波鞋* .. 冇襪點著-0- ''
明天雖然返晏 .. 但要幫人交d野去銀行* .. 所以都係要早起身
係咁多 .. ''講完''
後記: .. 尋日有個白痴唔記得拎部電話返屋企* .. 個個白痴就是本人 |
| 刊登時間︰2007-11-22 02:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 11 月 11 日 星期日 |
| 好眼訓* .. |
每天都是返工 '' .. 好累呢-3- ''
今日見到一個好耐冇見既男仔!!! ..
應該叫男人了 '' .. 哈哈 .. 冇見咁耐 ''
個樣果然唔同晒!! .. 今日隻豬黎接我收工 '' ..
果然聽話 .. 之後同佢行返屋企* .. 好耐冇咁癲過了
都係收左工 '' .. 個人都鬆晒 '' ..
返左呢份工* .. 壓力大左好多!! .. 好頭痛呢 |
| 刊登時間︰2007-11-11 02:48 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 11 月 7 日 星期三 |
| 唔開心 .. '' |
日日返工都咁多野做* .. 好似做黎做去都做唔完咁
日日都係做緊同一樣野-0-唉 ..
最唔開心係返到屋企又同屋企人嘈 '' ..
返黎又比佢話 .. 唔返又比人話 '' ..
都係同佢地溝通有問題* .. 都唔知點好
我唔想咁呢* .. 今個月超窮 .. ''
唉 ... '' 出糧又少* .. 希望捱得到啦!!!!!!!!!!!! ..
望就咁望-0- =]] '' // 唔想再諗 .. ''好多野煩=]] ''
點解我十幾歲比咁多野我諗 '' .. 好辛苦 |
| 刊登時間︰2007-11-07 02:26 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 88 | »
|