| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008 年 8 月 11 日 星期一 |
| 變了 |
我的世界變了 ..變得緊灰暗 .. ''
每天只是返工返工同返工 '' ..
但不知為什麼會不其然的心痛 ;;,,
回到家後就入房 .. 心情變得更低落'' ,,
唉 .. 一言難盡 ''
人大了 .. 就更多野煩 .. '' 我也不想這樣
|
| 刊登時間︰2008-08-11 02:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 3 月 8 日 星期六 |
| 孩子氣 .. |
我出左黎做野咁耐 .. 我發覺自己一d都唔成熟 ''
處理情緒既方法好幼稚 .. 自己既喜怒哀樂都放晒係塊面度=]]
而家我先發生 .. 以前只係覺得屋企人好煩 '' ..
其實最值得傾訴既對象就係佢地* ..
因為佢地永遠最愛自己既仔囡=] ''
我而家先好清楚咁明白!! .. 其實我一d都唔了解佢地 ''...
而家我明白了 .. '' 人生既態度 '' .. 社會既是非 ..
比以前讀書既時候更多!!! .. '' 我只係識逃避 .. 唔敢面對 ..
以前就話可以唔返學 .. 但唔可以成世都唔出黎社會''..
經歷左咁多野 .. 我都明白好多野=]] ''
冇話邊個岩邊個錯的* .. 過去就算了=]] ''
而家要企返起身 .. 重新黎過 .. ;; 加油!!!!!!!!!!!!!!!! |
| 刊登時間︰2008-03-08 01:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 12 月 19 日 星期三 |
| 放假 .. |
今日本來同屋企人去飲茶 ..
但自己懶訓-0- .. 4點先起身 ..
之後起身整野出街 '' .. 自己搭車去葵芳行街街
收獲都算唔錯既!! .. 8點幾起程搭車返屋企!!!! ..
食飯沖涼 .. 訓覺了!! .. 聽日仲要繼續返工-3-
加油 .. '' 繼續加人工 '' .. 哈哈!!! .. |
| 刊登時間︰2007-12-19 10:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 12 月 19 日 星期三 |
| 很久沒有打日記了 '' |
日日返工 .. 累到想死-3- '' ..
比多d人我 '' .. 唔好等我咁悶呢!!! ..
今日嚇死我了 .. 自己唔知醒 .. 差d遲到 ..
上左少少粉 .. 換晒衫 .. 執好野就走左出門口 ..
上到車先化妝 .. 趕死人了 '' ..]]好彩冇遲到姐 ''
今日晏就又頭痛 .. 又頭暈 '' ..
真係想早走-0- '' ..但我又唔想補鐘比佢 ..''
所以捱下去!! .. 捱到放工了 ..就搭車返屋企了 ..
不過掛住玩NDSL .. 沒有訓覺 '' .. 原來打機好快返到屋企
哈哈 .. 返到屋企玩陣電腦 .. 就沖涼訓覺了
..聽日放假同屋企人出街街 .. 去邊好呢-3- |
| 刊登時間︰2007-12-19 12:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 12 月 3 日 星期一 |
| 真開心 ..' |
今日返工見到好多人-3- '' ..
係舖頭見返阿ling .. may姐-0- '' .. 以前同may姐最好傾
真懷念從前* .. '' 哈哈...
我要同阿恩and阿婷永別了 .. 因為我有段時間都見唔到佢地
9號晚放工再見 ..哈哈'' ..返多兩日又放假=]]
加油 ..'' 我要比心機學多d野 ..
我要向我目標 .. ''努力 |
| 刊登時間︰2007-12-03 02:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 88 | »
|